شناسهٔ خبر: 56381236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

پشتکار «فاطمه بدیعی» در تحقیق و پژوهش قرآنی الگوی بانوان قرآنی کاشان است

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: پشتکار «فاطمه بدیعی» در تحقیق و پژوهش قرآنی الگویی برای بانوان قرآنی کاشان است

صاحب‌خبر -

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از  شمال استان اصفهان با ابراز تاسف و تسلیت درگذشت بانوی نخبه قرانی کاشان گفت:  دکتر فاطمه بدیعی حافظ کل قرآن کریم، از اعضای هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان و از اساتید برجسته مؤسسه قرآن و عترت جامعه القرآن کاشان بود که ضایعه درگذشت وی بسیار تاسف انگیز بود.

 

مسئول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: حیات طیبه و سیره علمی و عملی و سلوک اخلاقی استاد بدیعی همراه با صبر و تحمل و مقاومت در برابر بیماری و مشکلات ناشی از آن الگو و سرمشق بسیار خوبی برای جامعه قرآنی بویژه حافظان قرآن کریم است.

 

تولیت ادامه داد: نظم و دقت در امر داوری مسابقات قرآنی توأم با اخلاق حسنه و عشق و محبت وافر به شاگردان و احترام به پیشکسوتان و اساتید همراه با فضایل گوناگون اخلاقی از وی یک بانوی نمونه قرآنی ساخته بود.

 

این فعال قرآنی کاشان اظهار داشت: دلسوزی و فعالیت مستمر این بانوی نخبه در تدریس حفظ و علوم قرآن و روحیه بسیجی همراه با همت و پشتکار در تحقیق و پژوهش و تلاش علمی تا سطح دکترای علوم قرآن و حدیث از شاخصه های علمی استاد بدیعی بود که می تواند الکویی برای بانوان دارالمؤمنین کاشان باشد.

 

سید عبدالرضا تولیت ادامه داد: رحلت این بانوی نمونه قرآنی در ایام سوگواری رحلت پیام آور وحی حضرت محمد مصطفی (ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) ثلمه ای بزرگ به جامعه قرآنی کاشان وارد کرد.

پایان پیام/513

نظر شما