شناسهٔ خبر: 66664988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید صنایع دستی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد: همزمان با برپایی پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، این صندوق به متقاضیان خرید صنایع دستی از این نمایشگاه، ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

صاحب‌خبر -

پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید عباس امامی گفت: صندوق کارآفرینی امید با وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در راستای ارتقای ظرفیت فعالیت واحد‌های تولیدی و توزیعی و کمک به رونق فروش صنایع دستی، اقدام به فعال‌سازی مکانیزم تحریک تقاضا از طریق ارائه تسهیلات خرید محصولات صنایع دستی داخلی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کرده است.

وی ادامه داد: سقف تسهیلات پرداختی ۲۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت یکساله و با کارمزد ۱۲ درصد است که به صورت اعتبار در بن کارت افراد شارژ و در مدت برپایی نمایشگاه قابل استفاده می‌باشد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد افزود: این تسهیلات بدون ضامن و با ارائه اصل کارت ملی و یک فقره چک صیادی به متقاضیان اعطا می‌شود.

گفتنی است پانزدهمین سراسری نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در قالب ۲۳۷ غرفه در یزد دایر می‌باشد که ۱۳۰ غرفه آن مربوط به استان‌های مختلف، ۱۶ غرفه مربوط به شهر‌های جهانی و بقیه مربوط به هنرمندان صنایع دستی استان یزد است.

نظر شما