شناسهٔ خبر: 56359459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی؛

نیروهای مسلح در کشورمان یک قوه مکتبی است

حجت الاسلام قریشی گفت: نیروهای مسلح در کشورمان یک قوه مکتبی است، و نیروهای نظامی کشور ما متفاوت‌تر از سایر کشورها هستند، به‌طوری‌که علاوه بر تسلط بر انواع تجهیزات نظامی، به سلاح ایمان مجهز هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، دیروز عصر، (۳ مهرماه) در  تجمع محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت بانوان محجبه که در ارومیه برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه نیروهای مسلح در کشورمان یک قوه مکتبی است، ادامه داد: نیروهای ‌نظامی کشور ما متفاوت‌تر از سایر کشورها هستند، به‌طوری‌که علاوه بر تسلط بر انواع تجهیزات نظامی، به سلاح ایمان مجهز هستند.

این مسئول با اشاره به جنایات منافقان و احزاب کومله و دمکرات بویژه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تکه تکه کردن مردم، ذبح پاسداران انقلاب و ترورهای مختلف از جمله این جنایت هاست که محال است از یاد مردم ما برود.

وی گفت: آتش زدن مساجد، قرآن، اموال عمومی، تعرض به حجاب بانوان و غیره نشانه هایی براین بود که اغتشاش گران مخالف نظام و اسلام اند و فوت یک خانم بهانه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در دین اسلام و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران، بارها این فتنه ها تکرار شده ولی مردم بصیر و انقلابی به میدان آمده و فتنه گران را زیر پا هایشان له کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: مردم بصیر ارومیه مایه افتخار و مباهات اند و آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس، نه دی و بقیه مواقع حساس پشت نظام و انقلاب ایستادند، اکنون نیز به میدان آمده و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنند و با حمایت خود از انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و اغتشاشگران زدند.

ماموستا مامد کلاشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه نیز ضمن ابراز تاسف از بی‌حرمتی به حجاب بانوان در چند روز اخیر، اضافه کرد: عفت، حیا و پاکدامنی ویژگی بارز بانوان در ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به اتحاد ملی از هر ترفندی استفاده می‌کنند..

این مسئولپ گفت:ملت ما اعم از شیعه، سنی، کرد، ترک و فارس یکپارچه بوده و تحت‌تاثیر تبلیغات مخرب دشمن قرار نمی گیرند.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار کرد: مدافعان حریم امنیت اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با تمام توان و همیشه آماده هستند، تا در راه ملت بزرگ ایران اسلامی فداکاری کنند.

وی با بیان اینکه سربازان جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول همه این سال‌ها ثابت کرده‌اند در کنار مردم هستند، ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی، بسیج و ... فرزندان این مردم بوده و در خدمت مردم هستند.

 

پایان پیام/566

نظر شما