شناسهٔ خبر: 56355056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی: انقلاب ما را مستضعفان پابرجا نگه داشته‌اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به شهادت سید عباس فاطمیه شهید مدافع امنیت در اغتشاشات اخیر گفت: این شهید والامقام و سرافراز که هیچ گونه سمت اداری در این کشور نداشت و مشغول به شغل شریف کشاورزی بود، تنها با عنوان یک بسیجی برای تأمین امنیت و دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرد و ما امروز به این افتخار می‌کنیم که انقلاب ما را مستضعفان پابرجا و محکم نگه داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در تجمع بزرگ امت رسول الله صلی الله علیه و آله در حمایت از قرآن و ایران اسلامی و تشییع پیکر شهید مدافع امنیت، ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این روز برای همه مسلمین روز عزا و مصیبت است و این مصیبت عظمی، امروز به مصیبت شهادت فرزند عزیزمان سید عباس فاطمیه که با تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خون خود را در راه اسلام فدا کرد، اضافه شد.

وی گفت: دیروز حقیر شخصاً در منزل این شهید بزرگوار که از سلاله پاک اهل بیت عصمت و طهارت بود، حاضر شدم و حقیقتا متأثر از احوال خانواده این شهید گشتم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این شهید والامقام و سرافراز که هیچ گونه سمت اداری در این کشور نداشت و مشغول به شغل شریف کشاورزی بود، تنها با عنوان یک بسیجی برای تامین امنیت و دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرد و ما امروز به این افتخار می‌کنیم که انقلاب ما را مستضعفان پابرجا و محکم نگه داشته‌اند.

قریشی با اشاره به جریانات اخیر، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روزبه روز، قله‌های موفقیت را فتح می‌کند و به عزت خود می‌افزاید و مستکبرین چشم دیدن این اتفاقات‌ها را ندارند.

وی افزود: موفقیت در اجلاس شانگهای، حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار دلها و معرفی رئیس جمهور وقت آمریکا به عنوان عامل شهادت ایشان همچنین وحدت و صمیمیت اقوام و مذاهب در کشور از جمله دیگر موفقیت‌هایی بود که دشمنان را خشمگین کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ابراز کرد: این موارد برای دشمنان غیرقابل تحمل بود، آنها برخی ایادی خود را به بهانه فوت یک بانو تحریک و این آشوب‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

قریشی بیان کرد: گروهک‌های معلوم الحالی نظیر منافقان، حزب کومله و دمکرات پشتیبان آشوبگران شده‌اند که همه این اقدامات مردود و غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به جنایات منافقان و احزاب کومله و دمکرات به‌ویژه در آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تکه تکه کردن مردم، ذبح پاسداران انقلاب و ترورهای مختلف از جمله این جنایت‌ها که محال است از یاد مردم ما برود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: آتش زدن مساجد، قرآن، اموال عمومی، تعرض به حجاب بانوان و غیره نشانه‌هایی بر این بود که اغتشاش‌گران مخالف نظام و اسلام‌اند و فوت یک خانم بهانه است.

قریشی گفت: در دین اسلام همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران، بارها این فتنه‌ها تکرار شده ولی مردم بصیر و انقلابی به میدان آمده و فتنه گران را زیر پا هایشان له کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم بصیر ارومیه مایه افتخار و مباهات‌اند و آنگونه که در 8 سال دفاع مقدس، نه دی و بقیه مواقع حساس پشت نظام و انقلاب ایستادند، اکنون نیز به میدان آمده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و با حمایت خود از انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و اغتشاشگران زدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی خواست: قوه قضائیه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و تمام کسانی که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند و نقش دارند، باید با تمام قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند و کوچکترین اغماض و تخفیفی برای آنها جایز نیست.

انتهای پیام/س

نظر شما