شناسهٔ خبر: 56354896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ارومیه:

مردم بصیر و انقلابی همواره فتنه گران را زیر پا هایشان له کرده اند

ارومیه – نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی همواره فتنه گران را زیر پا هایشان له کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین تشییع شهید مدافع امنیت، بسیجی سید عباس فاطمیه ضمن تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) افزود: این روز برای همه مسلمین روز عزا و مصیبت است و این مصیبت عظمی، امروز به مصیبت شهادت فرزند عزیزمان سید عباس فاطمیه که با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خون خود را در راه اسلام فدا کرد، اضافه شد.

وی ادامه داد: دیروز حقیر شخصاً در منزل این شهید بزرگوار که از سلاله پاک اهل بیت عصمت و طهارت بود، حاضر شدم و حقیقتاً متأثر از احوال خانواده این شهید گشتم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: این شهید والامقام و سرافراز که هیچ گونه سمت اداری در این کشور نداشت و به شغل شریف کشاورزی مشغول بود، تنها با عنوان یک بسیجی برای تأمین امنیت و دفاع از انقلاب جان خود را تقدیم کرد و ما امروز به این افتخار می‌کنیم که انقلاب ما را مستضعفین پابرجا و محکم نگه داشته‌اند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به جریانات اخیر، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران روزبه روز، قله‌های موفقیت را فتح می‌کند و به عزت خود می‌افزاید و مستکربین چشم دیدن این اتفاقات ها را ندارند.

وی افزود: موفقیت در اجلاس شانگهای، حضور مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل و نشان دادن عکس سردار دل‌ها و معرفی رئیس جمهور وقت آمریکا به عنوان عامل شهادت ایشان و همچنین وحدت و صمیمیت اقوام و مذاهب در کشور از جمله دیگر موفقیت‌هایی بود که دشمنان را خشمگین کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: این موارد برای دشمنان غیرقابل تحمل بود، آنان برخی ایادی خود را به بهانه فوت یک بانو تحریک و این آشوب‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد کردند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: گروهک‌های معلوم الحالی نظیر منافقان، حزب کومله و دمکرات پشتیبان آشوبگران شده‌اند که همه این اقدامات مردود و غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به جنایات منافقان و احزاب کومله و دمکرات بویژه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تکه تکه کردن مردم، ذبح پاسداران انقلاب و ترورهای مختلف از جمله این جنایت هاست که محال است از یاد مردم ما برود.

حجت الاسلام قریشی افزود: آتش زدن مساجد، قرآن، اموال عمومی، تعرض به حجاب بانوان و غیره نشانه‌هایی براین بود که اغتشاش گران مخالف نظام و اسلام اند و فوت یک خانم بهانه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در دین اسلام و همچنین نظام جمهوری اسلامی ایران، بارها این فتنه‌ها تکرار شده ولی مردم بصیر و انقلابی به میدان آمده و فتنه گران را زیر پاهایشان له کرده‌اند.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد: مردم بصیر ارومیه مایه افتخار و مباهات اند و آنگونه که در هشت سال دفاع مقدس، نه دی و بقیه مواقع حساس پشت نظام و انقلاب ایستادند، اکنون نیز به میدان آمده و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند و با حمایت خود از انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و اغتشاشگران زدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی خواست: قوه قضائیه، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و تمامی کسانی که برای حفظ امنیت تلاش می‌کنند و نقش دارند، باید با تمام قدرت و قوت با اغتشاشگران برخورد کنند و کوچک‌ترین اغماض و تخفیفی برای آنان جایز نیست.

نظر شما