شناسهٔ خبر: 55290129 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه ۱۰۵۲ خدمات حقوقی به مددجویان

مدیر کل امداد فارس گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۱۰۵۲ خدمت حقوقی شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه و به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی موصلی گفت: در ۳ ماهه امسال تعداد ۱۰۵۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده‌های قضایی از سوی وکلای معاضدتی و همکار به صورت رایگان ارائه شده است.

او گفت: در مدت مذکور ۲۰۵ میز خدمت و مشاوره حقوقی در استان فارس برپا شده است که در همین راستا تعداد ۱۵۵ وکیل نیکوکار با کمیته امداد فارس همکاری کردند.

موصلی، از دیگر خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان می‌توان به تنظیم ۵۳ مورد اظهارنامه، ۶۲ مورد دادخواست، ۲ مورد شکوائیه، ۶۴ مورد لایحه دفاعیه و ۵۵ مورد شرکت در جلسات دادرسی اشاره کرد.

مدیرکل امداد فارس گفت: ۲۸۴ مورد قرارداد و تفاهم نامه تنظیم و تدوین شده است که ۲۳۰ استعلام حقوقی و ۹۷ مورد شرکت در کمیسیون‌های مختلف نیز در این مدت انجام شده است.

او گفت: این نهاد با انعقاد تفاهم نامه با بسیج حقوقدانان استان نسبت به استفاده از ظرفیت حقوقدانان آن سازمان در قالب مشاوره حقوقی و دفاع از مددجویان در محاکم قضایی اقدام کرده است.

نظر شما