شناسهٔ خبر: 55291533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل امداد فارس اعلام کرد:

ارائه ۱۰۵۲ خدمات حقوقی به مددجویان

در ۳ ماهه نخست امسال ۱۰۵۲ خدمت حقوقی شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادگستری و ... به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل امداد فارس با اشاره به خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت استان گفت: در 3 ماهه امسال تعداد 1052 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد شامل تنظیم و تدوین قرارداد، استعلام و اظهارنامه حقوقی، لایحه دفاعیه، دادخواست، شکوائیه، شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدتی و همکار به صورت رایگان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور 205 میز خدمت و مشاوره حقوقی در استان فارس برپا شده است، افزود: در همین راستا تعداد 155 وکیل نیکوکار با کمیته امداد فارس همکاری کردند.
موصلی در ادامه یادآور شد: از دیگر خدمات حقوقی ارائه شده به مددجویان می توان به تنظیم 53 مورد اظهارنامه، 62 مورد دادخواست، 2 مورد شکوائیه، 64 مورد لایحه دفاعیه و 55 مورد شرکت در جلسات دادرسی اشاره کرد.
مدیرکل امداد فارس با اعلام اینکه 284 مورد قرارداد و تفاهم نامه تنظیم و تدوین شده است، افزود: 230 استعلام حقوقی و 97 مورد شرکت در کمیسیون های مختلف نیز در این مدت انجام شده است.
وی در پایان اظهار داشت: این نهاد با انعقاد تفاهم نامه با بسیج حقوقدانان استان نسبت به استفاده از ظرفیت حقوقدانان آن سازمان در قالب مشاوره حقوقی و دفاع از مددجویان در محاکم قضایی اقدام نموده است.
انتهای پیام/

نظر شما