شناسهٔ خبر: 55052230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

زیرساخت‌های ساماندهی متکدیان در ارومیه باید به سرعت تکمیل شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: زیرساخت‌های ساماندهی متکدیان در ارومیه باید به سرعت توسط نهادهای مسوول به ویژه شهرداری تکمیل شود تا موفقیت بیشتر اجرای این طرح را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان آذربایجان‌غربی گفت: جمع‌آوری متکدیان بدون ایجاد زیرساخت‌های لازم در مرکز استان نمی‌تواند به میزان قابل قبولی مثمرثمر باشد.

وی اضافه کرد: در کنار اقدامات کوتاه مدت برای ساماندهی، توجه به برنامه‌های بلندمدت در راستای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان نیز باید در دستور کار نهاد‌های مسوول به ویژه شهرداری ارومیه قرار گیرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تجهیز اماکنی برای نگهداری از جمله موارد مهمی است که شهرداری ارومیه باید در سریع‌ترین زمان ممکن در این خصوص اقدام کند.

فرماندار ارومیه هم در این جلسه گفت: در سه ماهه نخست امسال، ۱۹۰ متکدی در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است.

غلامحسین عماری افزود: از این تعداد، ۱۳۹ نفر مرد و ۵۱ نفر زن بوده و بسیاری از آنان، از شهرستان‌های دیگر به ارومیه آمده و تکدی گری می‌کردند.

وی اظهار کرد: این افراد با توجه به وضعیتشان به کمیته امداد، بهزیستی، گرمخانه موقت شهرداری و کمپ ترک اعتیاد معرفی یا به سایر شهرستان‌ها اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تعداد متکدیان جمع آوری شده طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است.

فرماندار ارومیه تاکید کرد: تغییر نگرش مردم به متکدیان در این شهرستان نیاز است که باید کار فرهنگی در این خصوص صورت گیرد.

نظر شما