شناسهٔ خبر: 66665671 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه:

رفتار برخی مدیران شهرداری ارومیه با کارگران غیرقابل قبول است

عضو هیئت رییسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رفتار بعضی از مدیران با قشر زحمت‌کش کارگر شهرداری قابل قبول نیست و حرمت، جایگاه، ارزش و شخصیت این قشر تلاشگر شهرداری ارومیه از سوی مدیران شهرداری باید حفظ و رعایت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: بیشترین نگرانی پرسنل شهرداری از احکام کارگزینی بوده است و نگاه‌ها متأسفانه همیشه اینگونه بوده، یعنی اگر پرسنل به دنبال کار خود نروند، مشکلشان در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری پابرجا خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نگاه‌ها باید به حوزه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تغییر کند، افزود: امانت‌دار احکام پرسنل شهرداری ارومیه اداره سرمایه انسانی شهرداری است و باید امور و وظایف اصلی خود را طبق روال اداری انجام دهد تا پرسنل بیش از این دچار مشکل نشوند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه حس دفاع از حق و حقوق پرسنل باید در بین آنها فراهم شود، گفت: پرسنل زحمتکش شهرداری نباید نگران و دغدغه ارزشیابی، گروه، حکم، قرارداد و حق و حقوق خود در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری باشند.

یوسفی تصریح کرد: یکی از دلایل فروپاشی تعاونی اعتبار و مصرف شهرداری ارومیه موضوع بحث مالی بود و متأسفانه عدم مدیریت امروز پرسنل را دچار مشکل کرده است.

وی ادامه داد: امروز پرسنل زحمتکش شهرداری برای عضویت در شرکت‌های تعاونی باید در یکی از شرکت‌های تعاونی سایر ارگان‌ها برای استفاده از مزایای آن شرکت عضو شوند و این یک ایراد بزرگ برای مدیریت شهری است.

یوسفی عنوان کرد: کسانی که موجب منحل شدن شرکت تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه شده‌اند باید پاسخگو باشند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر تأسیس و احیای دوباره شرکت تعاونی مصرف و مسکن شهرداری ارومیه است، اظهار کرد: امروز با وجود بیش از ۱۲ هزار نفر عضو خانواده بزرگ شهرداری، در نبود شرکت تعاونی مصرف و مسکن رنج می‌برند.

یوسفی با اشاره به اینکه جایگاه، شأن و ارزش پرسنل را نتوانسته‌ایم حفظ کنیم، یادآور شد: در سال‌های گذشته و در مدیریت‌های سابق خدمات ارزنده‌ای در راستای مسکن‌دار کردن پرسنل زحمتکش شهرداری انجام شده، اما امروز حتی برنامه‌ای برای این موضوع نداریم.

وی افزود: امروز رفاه همکاران شایسته شأن و جایگاه پرسنل و شهر ارومیه نیست.

یوسفی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در مجموعه شهرداری ارومیه باید رعایت شود، گفت: مدیران شهرداری ارومیه تکریم ارباب رجوع را نسبت به شهروندان و حتی پرسنل شهرداری ارومیه رعایت کنند.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با بیان اینکه رفتار بعضی از مدیران با قشر زحمتکش کارگر شهرداری قابل قبول نیست، عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد، موضوع آموزش قشر زحمتکش کارگر شهرداری در کنار کارشناسان است و موضوع دوم، بحث برخورد و رفتار نامتناسب بعضی از مدیران با زحمتکشان قشر کارگر شهرداری است.

وی در این راستا یادآور شد: این رفتارها قابل قبول نبوده و باید اصلاح شوند و حرمت، جایگاه، ارزش و شخصیت قشر تلاشگر کارگران شهرداری ارومیه از سوی مدیران شهرداری حفظ و رعایت شود.

نظر شما