شناسهٔ خبر: 54891014 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

اقدامات کلیشه ای پاسخگوی نهادینه سازی عفاف و حجاب نیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وضعیت امروز عفاف و حجاب نتیجه سال ها اقدامات بدون نتیجه است، گفت: با اقدامات کلیشه ای و بدون نتیجه نمی توان شاهد نهادینه سازی عفاف و حجاب بود.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب با تاکید بر اجرای برنامه‌های موثر و به روز برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: با برنامه‌های ده سال قبل نمی‌توان انتظار داشت که نسل امروز پذیرای اقدامات فرهنگی باشد.

او گفت: اگر رفتار‌ها متناسب با درک و رفتار‌های جامعه صورت گیرد، آحاد زنان، مردان، دختران و پسران آگاهی و شناخت مناسب را نسبت به این امر مهم که هم در دستورات دینی و هم در فرهنگ غنی ایرانی و ملی ما ریشه دارد، پیدا می‌کنند و برخی رفتار‌های ناهنجار مرتفع خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه افزایش آگاهی اجتماعی نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین همه دستگاه‌های متولی است، گفت: امید داریم با برنامه ریزی و استراتژی صحیح مبتنی بر اصول دینی و فرهنگی بتوانیم شاهد اقدامات موثر و نتیجه بخش باشیم.

ابراهیمی می گوید: با توجه به تدابیر پیش بینی شده برای برپایی نمایشگاه هفته عفاف و حجاب در ارومیه، انتظار می‌رود این نمایشگاه با کیفیت لازم برگزار شود تا استفاده کنندگان از آن بتوانند نهایت بهره را ببرند.

نظر شما