شناسهٔ خبر: 54986334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

فینال داغ با اجراهایی مهیج در عصر جدید / داور مرحله نهایی چه کسی است؟

فصل سوم «عصر جدید» به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان زیادی به پخش فینال بزرگ مسابقه با رقابت ۶ شرکت‌کننده پایانی نمانده است. در ادامه با شرکت‌کنندگانی که به فینال مسابقه استعدادیابی عصر جدید راه یافتند آشنا می‌شوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، فصل سوم عصر جدید به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان زیادی به پخش فینال بزرگ مسابقه با رقابت ۶ شرکت‌کننده پایانی نمانده است. بینندگان «عصر جدید» می‌توانند هیجان‌انگیزترین شب مسابقه را شنبه ۱۸ تیرماه بعد از خبر ۲۲ از شبکه سوم سیما تماشا کنند.

۱- در این رقابت سخت و مهیج، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر با یک نمایش آکروبات هوایی دیدنی دیگر روی صحنه خواهند آمد و با تلفیق حرکات زیبا و دلهره‌آور خود، قصه رسیدن به یک رویا را روایت خواهند کرد.

دختران شیراز همه را به گریه انداختند؛ اشک کارن همایون‌فر و بغض ژاله صامتی / اجرای زیبای ستیلا و آنیسا در عصر جدید

1

۲- پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان داستان‌های شیرین و بامزه‌اش از خانواده دوست‌داشتنی‌اش را ادامه خواهد داد و یک استندآپ کمدی گرم و پرانرژی اجرا می‌کند.

 خنده‌دارترین اجرای عصر جدید / اجرای پسر اصفهانی همه را خنداند

2

۳- احسان یاسین از کاشان، در ادامه اجراهای دلنشین خود، یک قطعه موسیقی عاشقانه و عارفانه را می‌خواند که اختصاصا برای فینال مسابقه ساخته و آماده کرده است.

مناجات با خدا به زبان هنر در عصر جدید / اجرا و صدای جذاب احسان یاسین

3

۴- ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در یک نمایش جذاب، نزدیک به بیست کاراکتر را دوبله می‌کند و با مهارتی در اندازه‌های یک دوبلور حرفه‌ای استعداد خود را به رخ می‌کشد.

 پدیده عصر جدید / اجرای فوق‌العاده ساینا شیخی

4

۵- علی طولابی از کوهدشت لرستان، ترکیبی از چند قطعه موسیقی پرطرفدار را در یک اجرای خوانندگی شنیدنی روی صحنه خواهد آورد و تماشاگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

اجرای کُردی پسر ۱۳ ساله در عصر جدید همه را حیرت‌زده کرد

5

۶- و در نهایت، باستانی‌کارانِ گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با یک اجرای ورزشی هماهنگ و خوش‌ریتم روی صحنه خواهند آمد و کباده قهرمانی می‌کشند.

اجرای جذاب گروه پهلوانک‌های ایران‌ زمین در عصر جدید

6

داور مرحله نهایی فقط مردم هستند و با پایان هر اجرا، رأی‌گیری برای آن آغاز می‌شود. مخاطبان می‌توانند یک یا چند اجرای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برای ثبت رأی خود تا پایان ۲۶ تیر فرصت دارند.

«عصر جدید» برای اعلام قهرمان نیز تدارک خاصی دیده است و شنبه و یکشنبه، ۲۵ و ۲۶ تیرماه با دو ویژه‌برنامه زنده و جذاب مهمان مخاطبان شبکه سوم سیما خواهد بود. بدین ترتیب، فصل سوم «عصر جدید» با مشخص شدن رده‌بندی نفرات اول تا ششم در شب عید سعید غدیر پایان می‌یابد.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها:

نظر شما