شناسهٔ خبر: 54981720 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

ویژه‌برنامه زنده «عصر جدید» برای عید قربان / داور مرحله نهایی مردم‌اند

تسنیم

فصل سوم «عصر جدید» در حالی به روزهای پایانی خود می‌رسد که برای اعلام قهرمان، دو ویژه‌ برنامه‌ زنده تدارک دیده شده و همچنین قرار است داور مرحله نهایی، مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، فصل سوم «عصر جدید» به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان زیادی به پخش فینال بزرگ مسابقه با رقابت 6 شرکت‌کننده پایانی نمانده است.

بینندگان «عصر جدید» می‌توانند هیجان‌انگیزترین شب مسابقه را شنبه 18 تیرماه بعد از خبر 22 از شبکه سه سیما تماشا کنند.

در این رقابت سخت و مهیج، ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر با یک نمایش آکروبات هوایی دیدنی دیگر روی صحنه خواهند آمد و با تلفیق حرکات زیبا و دلهره‌آور خود، قصه رسیدن به یک رویا را روایت خواهند کرد.

پیمان ابراهیمی از درچه اصفهان داستان‌های شیرین و بامزه‌اش از خانواده دوست‌داشتنی‌اش را ادامه خواهد داد و یک استندآپ کمدی گرم و پرانرژی اجرا می‌کند.

احسان یاسین از کاشان، در ادامه اجراهای دلنشین خود، یک قطعه موسیقی عاشقانه و عارفانه را می‌خواند که اختصاصا برای فینال مسابقه ساخته و آماده کرده است.

ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در یک نمایش جذاب، نزدیک به 20 کاراکتر را دوبله می‌کند و با مهارتی در اندازه‌های یک دوبلور حرفه‌ای استعداد خود را به رخ می‌کشد.

علی طولابی از کوهدشت لرستان، ترکیبی از چند قطعه موسیقی پرطرفدار را در یک اجرای خوانندگی شنیدنی روی صحنه خواهد آورد و تماشاگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند.

در نهایت، باستانی‌کارانِ گروه پهلوانک‌های ایران‌زمین با یک اجرای ورزشی هماهنگ و خوش‌ریتم روی صحنه خواهند آمد و کباده قهرمانی می‌کشند.

داور مرحله نهایی فقط مردم‌اند و با پایان هر اجرا، رأی‌گیری برای آن آغاز می‌شود. مخاطبان می‌توانند یک یا چند اجرای مورد علاقه خود را انتخاب کنند و برای ثبت رأی خود تا پایان 26 تیر فرصت دارند.

«عصر جدید» برای اعلام قهرمان نیز تدارک خاصی دیده است و شنبه و یکشنبه، 25 و 26 تیرماه با دو ویژه‌برنامه زنده و جذاب مهمان مخاطبان شبکه سه سیما خواهد بود.

بدین ترتیب، فصل سوم «عصر جدید» با مشخص شدن رده‌بندی نفرات اول تا ششم در شب عید سعید غدیر پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما