شناسهٔ خبر: 54677661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه

مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار و "رضا داوودی" به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

صاحب‌خبر -

 معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، کرمانشاه را از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری با ضریب ۹۹.۸ درصد اعلام کرد و گفت : در بخش آب روستایی هم اکنون جمعیت تحت پوشش در کرمانشاه ۸۳ درصد است که با توجه به اقدامات خوبی که قرار است در حوزه جهاد آبرسانی به روستا‌ها انجام شود، این میزان ارتقا خواهد یافت.

خشابی گفت: قرار است در استان کرمانشاه با همراهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۳۵۰ روستای استان آبرسانی شود.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه‌های مهمی که در سطح استان در حال انجام است هم یاد کرد که مهمترین آن آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان بود و خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد.

به علاوه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه و پنج تصفیه خانه فاضلاب دیگر که با پیشرفت فیزیکی خوبی در دست احداث است باید زودتر به مدار بهره‌برداری برسد.

از یک سو باید جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب استان را بیشتر کنیم و از سوی دیگر برای بیش از ۲۰ درصدی از جمعیت شهری کرمانشاه که از شبکه سنتی فاضلاب استفاده می‌کنند، فکری کنیم.

استفاده بهینه از پساب حاصل از تصفیه فاضلاب لازم است.

او با اشاره به محدودیت‌های منابع آبی، خواستار استفاده از پساب‌ها برای صنایع و آبیاری فضای سبز شهرداری شد.

نظر شما