شناسهٔ خبر: 54599574 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قطع آب ۵.۵ درصد از مشترکان بد مصرف استان کرمانشاه

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : آب ۵.۵ درصد از مشترکان بد مصرف استان که بیش از دو برابر الگو، آب مصرف می‌کنند، از ابتدای تیرماه قطع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

پیمان رضایی گفت : متأسفانه منابع آبی استان با توجه به کاهش بارندگی‌های چند سال اخیر، با چالش جدی مواجه شده است.

به گفته معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این راستا با توجه به دستورات ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای تیرماه مشترکانی که بیش از دوبرابر الگو مصرف کنند، برخورد خواهد شد.

الگوی مصرف آب به ازای هر خانوار در استان ۱۵ متر مکعب در ماه است اگر مصرف مشترکان به ۳۰ مترمکعب و بالاتر برسد، آب آن‌ها قطع خواهد شد.

 ۵.۵ درصد از مشترکان پُر مصرف در استان شناسایی شدند طی دو سه روز آینده با کسب اطلاعات مصارف، ابتدا از طریق قبض یا پیامک اخطار‌های به آن‌ها داده می‌شود که بد مصرف هستند در صورت عدم توجه از ابتدای تیرماه، آب شرب این دسته از مشترکان به مدت دو تا پنج ساعت در زمان اوج مصرف، قطع و در صورت تکرار به صورت روزانه و در نهایت به صورت کلی قطع خواهد شد.

رضایی از مردم خواست کرد الگوی مصرف را رعایت کنند و گفت: مشترکان تجاری و سایر مشترکان که ظرفیت قراردادی دارند در اولویت هستند و در صورت بالاتر از دوبرابر الگوی مصرف نسبت به قطع آب اقدام می‌شود .

نظر شما