شناسهٔ خبر: 54292651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آخرین امید شاگردان سیدعباسی برای بقا / آیا شهرخودرو در لیگ برتر می‌ماند؟

گروه استان‌ها- تیم شهر خودرو که در لیگ برتر با تغییر چند مربی و مشکلات مالی نتوانست فصل خوبی داشته باشد و در انتهای جدول قرار گرفته تنها امیدش برای بقا در لیگ، گرفتن امتیاز در پایتخت از تیم پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران به خاطر آلودگی هوای پایتخت با وقفه برگزار شد و براین اساس دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهرخودرو که قرار بود روز سه‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شود به فردا، یکشنبه هشتم خردادماه موکول شد .

تیم شهر خودرو در حالی فردا  از ساعت 20 در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رده دومی می‌رود که برای بقا در لیگ برتر شانسی جز گرفتن امتیاز در تهران آن هم از تیم پرسپولیس ندارد و شاید این بازی آخرین شانس شاگردان سید عباسی برای ماندن در لیگ برتر باشد چرا که نفت مسجدسلیمان با 21 امتیاز در رده چهاردهم جدول است و شهرخودرو باید هر دو بازی خود در لیگ مقابل پرسپولیس و فولاد را با پیروزی سپری کند و از طرفی باید امیدوار باشد که تیم صدر جدولی استقلال در هفته پایانی لیگ در آزادی به نفت مسجدسلیمان امتیاز ندهد.

شهرخودروی مشهد که تنها نماینده خراسان رضوی و در واقع خراسان بزرگ در لیگ برتر فوتبال است در حال حاضر تنها با 16 امتیاز قعرنشین است. پرسپولیس نیز برای حفظ جایگاه دومی نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارد چرا که هنوز تکلیف نتیجه بازی پرسپولیس - تراکتور مشخص نشده است.

هواداران تیم شهرخودرو مشهد تمام امیدشان برای بقای تیم محبوبشان در لیگ برتر به دو بازی باقی مانده است هرچند به اندازه‌ بالای جدول و رقابت بین تیم‌های بالای جدولی در قعر جدول هم رقابت شدیدی در آخرین نفس‌های لیگ دیده می‌شود و تیم‌های قعرنشین نیز برای بقا در لیگ برتر تمام امیدشان را به دوبازی آخر دوخته‌اند.

انتهای پیام/282/ن

نظر شما