شناسهٔ خبر: 53740070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورزش قم در انتظار روزهای روشن

مراسم تودیع رسول منعم مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان قم و معرفی ابراهیم سانی‌خانی سکان‌دار جدید این اداره‌کل با حضور معاون وزیر ورزش، رؤسای هیئت‌ها و جامعه ورزشی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از سپری کردن روز‌های تلخ و شیرین در یک دوره ۴ ساله، رسول منعم روز گذشته با مدیریت ورزش قم خداحافظی کرد و با حکم سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، ابراهیم سانی‌خانی به عنوان سکان‌دار جدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم انتصاب شد.

سانی‌خانی از این پس به عنوان عالی‌ترین مقام ورزشی در استان فعالیت خواهد کرد، مراسم معرفی سانی‌خانی با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزش و جوانان ، کارکنان اداره‌کل، روسای هیئت های ورزشی، پیشکسوتان و مدیران ارشد برگزار شد.

معاون امور‌ حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش‌و‌جوانان بیان کرد: منعم یکی از مدیران پرتلاش در عرصه‌های مختلف ورزشی در سطح وزارت بوده و کارنامه فعالیت‌های او همیشه در ارزیابی‌های مختلف این وزارت درخشان بوده است.

وی در رابطه با انتخاب سانی‌خانی گفت: مدیر جدید اداره‌کل ورزش و جوانان یک مدیر انقلابی‌، متعهد و پر تلاش است که امید بر این داریم مشکلات ورزش قم با حضور وی ریشه کن شود و ورزش قم درخشان‌تر از گذشته به رقم زدن اتفاقات مهم ادامه دهد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

نظر شما