شناسهٔ خبر: 54126913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برترین‌های ورزش استان قم معرفی شدند

مراسم معرفی برترین‌های ورزش استان قم در سال 1400 با حضور جمعی از مسئولان استانی و ملی در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسم جوانمردی هم‌زمان با هفته فرهنگ پهلوانی شب گذشته با حضور ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، حجت‌الاسلام علی احدی مدیر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، جامعه ورزشی و خبرنگاران ورزشی قم در فرهنگسرای جوان برگزار شد.

سانی‌خانی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: ترویج مرام پهلوانی باید از اهداف مهم ورزشکاران ما باشد و هیئت‌های ورزشی نیز باید ورزش قهرمانی را در مناطق محروم و کم برخوردار ترویج دهند.

این مراسم به همت معاونت توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش و جوانان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم، جمعیت هلال احمر، بسیج ورزشکاران، شهرداری قم، انجمن پیشکسوتان ورزشی و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قم برگزار شد.

در این مراسم در بخش انتخاب هیئت‌های ورزشی، هیئت‌های جانبازان و معلولان، کشتی و بدمنیتون به ترتیب توانستند مقام اول تا سوم را کسب کنند و در بخش انتخاب ورزشکاران برتر، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان قمی تیم ملی فوتسال ایران، علی‌رضا نجاتی عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران و فاطمه خلیلی دروازه‌بان قمی تیم ملی هندبال ایران نیز توانستند به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آورند.

نظر‌سنجی انتخاب برترین‌های ورزش قم در سال ۱۴۰۰ توسط کارشناسان و خبرنگاران ورزشی استان قم انجام شد، همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای ورزشکار و مربیان تاثیر‌گذار قمی در رشته‌های مختلف تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

نظر شما