شناسهٔ خبر: 52764429 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درخشش کانون پرورش فکری استان همدان در جشنواره سراسری «اذان منتظران»

دبیرخانه جشنواره سراسری «اذان منتظران» پس از بررسی آثار فرهنگی، هنری و ادبی رسیده، برگزیدگان خود را معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- جشنواره سراسری فرهنگی، هنری «اذان منتظران» در بخش‌های علمی، هنری و ادبی به میزبانی استان همدان به کار خود پایان داد.

در این جشنواره مربیان و اعضای کتابخانه‌های کانون استان همدان در بخش‌های مختلف هنری و ادبی حضوری فعال داشته و حائز رتبه شدند.

در بخش نقاشی این جشنواره؛ کیانا عباسی ۷ ساله عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان به مربیگری اسما صادقی، سیده نرگس آقا محمدی ۱۲ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ همدان به مربیگری شهرزاد بیاتی، امیرحسین احدی و محمد حسین قهرمانی ۸ ساله از اعضای مرکز فرهنگی هنری شهر شیرین سو به مربیگری ستاره طاقتی احسن شایسته قدردانی شناخته شدند.

هم‌چنین شهرزاد بیاتی مربی نقاشی کارگاه‌های هنری همدان رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.

در بخش ادبی این جشنواره؛ معصومه کریمی مربی کارگاه ادبی کتابخانه‌های فرهنگی هنری شماره ۱ و ۳ همدان با ارسال اثر (ساعت ۶:۱۰ دقیقه) مقام نخست را از آن خود کرد. فاطمه تخمه چی عضو مکاتبه‌ای کانون استان همدان با ارسال اثر خود با نام (به لطافت برف به طراوت کاج) رتبه دوم را به دست آورد. همچنین کیمیا کامرانی عضو ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان با ارسال اثر خود با نام (تب چهل درجه) رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش داستان کودک و نوجوان؛ یاسمین زهرا شکل آبادی با اثر (امید نمی‌میرد) و سماء غلامعلی با اثر (یک اتفاق عجیب) هر دو از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ همدان شایسته قدردانی شناخته شدند.

جشنواره سراسری اذان منتظران برای اولین بار به میزبانی استان همدان امسال به صورت سراسری فراخوان داد و اختتامیه جشنواره به دلیل شرایط کرونا که مقرر بود در بهمن‌ماه برگزار شود به بهار ۱۴۰۱ موکول شد.

انتهای پیام/د.ا

نظر شما