شناسهٔ خبر: 52226393 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۲ تا ۲۵ بهمن:

جشنواره ملی اذان منتظران با شرکت ۳۲ استان در همدان برگزار می‌شود

جشنواره ملی اذان منتظران با حضور مجازی ۳۲ استان ۱۲ تا ۲۵ بهمن در همدان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- معاون فرهنگی آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره ملی اذان منتظران گفت: در این شرایط که به علت کرونا فعالیت‌های فرهنگی به حالت رخوت درآمده، اقدام بزرگ برای ایجاد این رویداد خوب فرهنگی در کشور و طراحی سامانه‌ای قوی جای قدردانی دارد.

منصور سرگزی گفت:از تجربه داوران خارج از استان هم استفاده شود، زیرا که بر غنای کار می‌افزاید.

سرپرست معاونت اجتماعی و امور سیاسی استانداری همدان نیز گفت: دستگاه‌های مرتبط و کارگروه‌های تخصصی شرح عملکرد خود را پاورپوینت کرده و مصور برای بررسی استاندار ارسال کنند تا قبل از مصاحبه تلویزیونی هفته آینده مطالعه کنند.

مهدی باب الحوائجی گفت:در هیئت داوران قسمت موشن گرافی و هنری از نیرو‌های صدا و سیما استفاده شود و تمام سایت‌های مجازی لوگوی اذان منتظران را از امروز بگذارند، کتابی از محصولات این رویداد نیز تالیف که البته لازم است مقدمات آن از همین الان آماده شود.

این جشنواره علمی، فرهنگی، هنری دارای بخش‌های مقاله علمی، آثار تجسمی، شعر، داستان، نقاشی، عکس، خاطره، فیلم، خوشنویسی، دلنوشته و موشن گرافی است.

تاکنون ۶۷۲ نفر از سراسر کشور ۹۳۵ اثر به سایت جشنواره ارسال کرده اند که بیشترین آن‌ها از استان گلستان به علت تبلیغات گسترده در مدارس بوده است و خانم‌ها تاکنون بیشتر از آقایان استقبال کرده اند.

آیین اختتامه جشنواره ۲۵ بهمن برگزار می‌شود و در صورت فراهم بودن شرایط به لحاظ کرونا ۳۰۰ نفر در مراسم اختتامیه شرکت حضوری خواهند داشت که ۷۰ نفر مدعوین خارج استان هستند و اسکان و هدایا برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، همچنین نمایشگاه مجازی پس از پایان جشنواره برای استفاده عموم دایر خواهد بود.

انتهای پیام/غ

نظر شما