شناسهٔ خبر: 53609200 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ثبت‌نام کارگاه‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری همدان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهناز ضرابی‌زاده  از شروع ثبت‌نام کارگاه‌های برخط و حضوری فصل بهار خبر داد.

او گفت: ثبت‌نام هشتمین دوره کارگاه‌های تخصصی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از روز شنبه، ۲۷ فروردین‌ماه آغاز شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: تعداد کارگاه‌های برخط فرهنگی، هنری و ادبی کانون، هفت و تعداد کارگاه‌های حضوری بیش از صد عنوان است که این کارگاه‌ها فعالیت خود را از پنج‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

ضرابی‌زاده نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، سفالگری، کلاژ، شعر و قصه را از جمله کارگاه‌های تخصصی برخط فصل بهار بیان کرد.

او گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: والدین با مراجعه به سایت مجازی کانون استان همدان به نشانی hamedan.kpf.ir می‌توانند نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود در کارگاه‌های موردنظر اقدام کنند.

ضرابی زاده گفت: علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها به‌صورت آنلاین، کارگاه‌های حضوری نیز در سراسر مراکز کانون پرورش فکری سطح استان برگزار خواهد شد.

او گفت:  این کارگاه‌ها به‌صورت حضوری و در فضای مناسب و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان کارگاه بازیگری، نوشتن خلاق، خوشنویسی، داستان‌نویسی، نجوم، عکاسی، قصه‌گویی، سفالگری را از جمله کارگاه‌های تخصصی حضوری نام برد.

ضرابی زاده گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان نسبت به ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری اقدام کنند.

او گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری نیز از ۲۷ فروردین‌ماه آغاز و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایکنا

نظر شما