شناسهٔ خبر: 52282253 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفر هرتزوگ به امارات؛ مشروعیت‌بخشی به جنایات صهیونیست‌ها

کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که سفر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات باعث می‌شود که جنایات این رژیم، مشروعیت پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز یکشنبه سفر «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به امارات عربی متحده را خنجر به ملت فلسطین توصیف کرد.

این کمیته‌ها با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که این سفر، همچنین خنجر به تاریخ امت اسلامی، یک اشتباه بزرگ، مشروعیت‌بخشی و تشویق رژیم صهیونیستی است تا جنایات بیشتری در حق ملت فلسطین مرتکب شود.

خبرگزاری یونیوز ضمن نقل این بیانیه گزارش داد که رژیم صهیونیستی از این سفرها که با نیت عادی‌سازی صورت می‌گیرد، برای مشروعیت بخشیدن به اشغال ظالمانه سرزمین فلسطین استفاده می‌کند.

مقاومت فلسطین همچنین از ملتهای عربی و اسلامی خواست که صدای خود را در رد عادی‌سازی بالا ببرند؛ عادی‌سازی که خیانت به مسئله فلسطین، قدس و مسجدالاقصی است.

هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی صبح  امروز وارد امارات شد. این سفر به دعوت محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی انجام می‌شود.

این مقام رژیم اشغالگر قدس در پیامی توییتری نوشت: «هر روز نیست که کسی از امتیاز تاریخ سازی برخوردار باشد. اکنون با همسرم میشال برای یک سفر تاریخی به امارات متحده عربی پرواز می‌کنم که بیش از هر چیز نمادی از وعده صلح بین ملت‌ها است. من از شیخ محمد بن زایدبرای این دعوت سخاوتمندانه تشکر می‌کنم».

در بیانیه دفتر این مسئول صهیونیست نیز آمده است که وی برای تقویت روابط تل‌آویو با کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس با توجه به تنش‌ها در منطقه و تلاش قدرت‌های جهانی برای احیای توافق برجام عازم امارات می‌شود.

امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی در تاریخ بیست و پنجم شهریور ماه 1399 در مراسمی در کاخ سفید با حضور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا توافق عادی سازی روابط را امضا کردند و به دنبال آن، ابوظبی و تل آویو در پایتخت‌های یکدیگر سفارت دایر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما