شناسهٔ خبر: 52110191 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دانلود بازی موبایلی Grid Autosport

با یکی از بهترین پورت‌‌‌های موبایلی آشنا شوید

صاحب‌خبر -

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های ریسینگ موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Grid Autosport همراه ویجیاتو باشید.

صنعت بازی‌های ویدیویی بقدری متنوع است که عملا انتخاب بهترین سبک بازی‌سازی، تبدیل به ماموریتی غیرممکن شده. اما اگر نظر شخصی من را بخواهید، به شما خواهم گفت که بازی‌های ریسینگ قطعا یکی از بهترین‌های این صنعت هستند. صحبت از بازی‌هایی است که هیجان را چاشنی کارشان کرده‌اند و فارغ از محدودیت‌های کسل‌کننده، شما را تبدیل به رانندگانی حرفه‌ای خواهند کرد. یکی از دوست داشتنی‌ترین ویژگی‌های این بازی‌ها این است که عناوین ریسینگ افق دیدشان را تنها محدود به کلیشه‌ای خاص نکرده‌اند و همین موضوع باعث هیجان‌انگیز‌تر شدن آن‌ها نیز شده است.

در کنار بازی‌های ریسینگ مستقل، فرنچایزهای بزرگی حضور دارند که باعث ایجاد فضایی رقابتی در بین سازندگان باین بازی‌ها شده‌اند. سال‌ها پیش پادشاه بازی‌های ریسینگ فرنچایز نید فور اسپید بود. جایی‌که پای نسخه‌هایی موبایلی از این فرنچایز نیز به پلتفرم موبایل باز شد؛ اما متاسفانه مدت‌هاست که این فرنچایز دیگر عملکرد چندان موفقی ندارد. از طرفی فورتزا نیز خودش را در دل کاربران بازی‌های ریسینگ جای داده و نسخه‌ای موبایلی از فورتزا نیز راهی پلتفرم موبایل شد که برخلاف نسخه‌های موبایلی نید فور اسپید، چندان چنگی به دل نمی‌زد.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی GTA: Chinatown Wars؛ فرمول فراموش‌شده راکستارعضو فراموش‌شده خانواده بازی موبایلی GTA: Chinatown Wars؛ فرمول فراموش‌شده راکستار بازی موبایلی GTA: Chinatown Wars؛ فرمول فراموش‌شده راکستار

در این مطلب قصد داریم که به سراغ یکی از بهترین ریسینگ‌های موبایلی برویم. اگر به دنبال جایگزینی برای فرنچایز آسفالت، نید فور اسپید و یا حتی فورتزا هستید، در ادامه این مطلب همراهمان باشید تا عنوانی را به شما معرفی کنیم که ابدا فکرش را هم نمی‌کردید. عنوانی که اگرچه چندان روی پلتفرم موبایل شناخته‌شده نیست، اما جزو بهترین‌های این پلتفرم است و باید انتظارات بالایی از آن نیز داشت.

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT

باید قبول کرد که پیشرفت پلتفرم موبایل زمینه‌ای عالی را فراهم کرد که بازی‌سازهای بزرگ به فکر ساخت نسخه‌هایی موبایلی از بازی‌هایشان بیوفتند. سال‌هاست که پای بازی‌های بزرگ کنسولی به پلتفرم موبایل نیز باز شده و ما شاهد پورت‌هایی دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل هستیم. در این بین استودیوی Codemasters نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی، نیم نگاهی به پلتفرم موبایل داشته است.

استودیوی بازی‌سازی کدمسترز که به عنوان یکی از بهترین‌ بازی‌سازهای سبک ریسینگ شناخته می‌شود، در سال ۲۰۱۴ برای گسترش بیشتر بازی‌هایش به سراغ بازی Grid Autosport رفت. عنوانی که درست مانند دیگر بازی‌های این استودیو، کیفیت قابل قبولی را به تصویر کشیده بود و امتیاز متای آن نیز به ۹۰ رسید. Grid Autosport درواقع نهمین سری از مجموعه بازی‌های TOCA بود و دنباله معنوی بازی Grid 2 محسوب می‌شد و برای کنسول‌های نسل هفتمی و هشتمی و همچنین کامیپوترهای‌ شخصی توسعه پیدا کرد.

مطلب پیشنهادی:تجربه فرنچایز فاینال فانتزی؛ این‌بار در کالبد یک بتل رویال موبایلیبا یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بتل رویال‌های سال ۲۰۲۱ آشنا شوید تجربه فرنچایز فاینال فانتزی؛ این‌بار در کالبد یک بتل رویال موبایلی تجربه فرنچایز فاینال فانتزی؛ این‌بار در کالبد یک بتل رویال موبایلی

 Grid Autosport هرگز نتوانست که رقیب خوبی برای دیگر بازی‌های ریسینگ آن دوران باشد، اما باور کنید این بازی بقدری دوست داشتنی است که بتوان آن را شاهکار خطاب کرد. متاسفانه این بازی دچار کم لطفی طرفداران شد و حتی روی پلتفرم موبایل نیز چندان شناخته‌شده نیست؛ اما با این‌حال کیفیتی خارق‌العاده دارد.

Grid Autosport یک بازی ریسینگ واقع‌گرایانه است که پورت موبایلی آن توسط استودیوی Feral Interactive در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. استودیوی Feral Interactive پیش‌تر توانسته بود که با ساخت‌ بازی‌های بزرگ موبایلی و پورت عناوین AAA کنسولی، از پتانسل‌های پلتفرم موبایل به خوبی استفاده کند و همین موضوع باعث شده بود تا ما انتظار شاهکاری دیگر از این استودیو داشته باشیم.

بازی Grid Autosport علی‌رغم تمامی ستایش‌هایی که از آن می‌شود، متاسفانه در بخش داستانی چندان راضی‌کننده نیست. در واقع بازی هیچ داستانی ندارد که بخواهید به سراغش بروید. البته عدم روایت داستانی جذاب، چیز چندان جدیدی نیست که بخواهیم آن را ایرادی بزرگ قلمداد کنیم. منتهی پتانسیل‌های بازی Grid Autosport برای بخش کمپین و داستانی درگیرکننده به شدت بالا بود و استودیوی Codemasters و Feral Interactive می‌توانستند که از این پتانسیل‌ها استفاده‌ای بهتر کنند.

برای اجرای بازی موبایلی Grid Autosport شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

پورت موبایلی Grid Autosport از نظر محتوایی دقیقا همان‌چیزی است که ما آن را پیش‌تر در نسخه کنسولی بازی تجربه کرده بودیم. وظیفه کلی شما در دنیای بازی، ساخت تیم مسابقه‌ای خودتان و شرکت در تورنومنت‌های مختلف است. جایی‌که باید با دیگر بازیکنان در گیم‌مودهای آنلاین و آفلاین به رقابت بپردازید و تبدیل به یکی از بهترین رانندگان بازی شوید. همچنین تجربه‌ای رانندگی در دنیای Grid Autosport علی‌رغم محدودیت‌های پلتفرم موبایل، همچنان دوست داشتنی است و استودیوی Feral Interactive در ساخت پورت موبایلی این بازی نهایت ظرافت خودش را به تصویر کشیده است.

یکی از چیز‌های دوست داشتنی درباره بازی Grid Autosport؛ مکانیک و فیزیک بازی است. جایی‌که تصادف بازی شبیه‌ترین شکل ممکن را دارند و صفحه برخورد ماشین‌ها و جدا شدن قطعات بدنه آن؛ تمی به شدت واقع‌گرایانه دارد. درواقع دیدن چنین سطح گرافیکی روی پلتفرم موبایل حسی سرگرم کننده را به مخاطب انتقال خواهد داد. کنترلرهای بازی نیز به صورت پیش‌فرض طراحی خوبی دارند و شما باید با چپ و راست کردن گوشیتان خودروهای بازی را کنترل کنید. اما اگر به هردلیلی نتوانستید که با کنترلرهای پیش‌فرض بازی کنار بیاید، Grid Autosport اجازه شخصی‌سازی آن را نیز به شما می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی Combat Master؛ جایگزینی عالی برای کال آف دیوتی مدرن وارفراین بازی موبایلی مرز خلاقیت را به چالش کشیده بازی موبایلی Combat Master؛ جایگزینی عالی برای کال آف دیوتی مدرن وارفر بازی موبایلی Combat Master؛ جایگزینی عالی برای کال آف دیوتی مدرن وارفر

بازی Grid Autosport درواقع اولین بازی در این سری است که از قابلیت‌های شخصی‌سازی چندانی پشتیبانی نمی‌کند. بیشتر محتوای شخصی‌سازی در بخش آنلاین بازی دردسترس هستند و بخش آفلاین آن چندان راضی‌کننده نیست. وظیفه شما در هرمرحله انجام کوئست‌ها و چالش‌هایی است که بازی در اختیارتان قرار داده، با انجام این کوئست‌ها می‌توانید XP دریافت کنید و خودتان را ارتقا دهید.

نهایتا بیش از ۲۰۰ خودروی مسابقه‌ای مختلف و پیست‌های مسابقه‌ای متنوع انتظارتان را در دنیای Grid Autosport می‌کشند. پیست‌های مسابقه‌ای بازی مدل‌سازی شده از لوکیشن‌های واقعی هستند و همین باعث جذاب‌تر شدن بازی شده است. وجود تنوع خوبی از خودروهای لایسنس شده نیز دست شما را در انتخاب سبک و کلاسی که می‌خواهید آن را تجربه کنید، باز می‌گذارد و همه‌چیز دست به دست هم داده تا پورت موبایلی Grid Autosport واقعا دوست داشتنی باشد.

خرید دسته بازی گیمسر مخصوص موبایل

فکر نمی‌کنم که بتوان گرافیکی بهتر از Grid Autosport روی پلتفرم موبایل پیدا کرد. وقتی این بازی در سال ۲۰۱۴ برای اولین بار منتشر شد، گرافیکش چیزی فراتر از آن سال‌ها بود و هنوز هم جزو بهترین‌های دنیای صنعت ویدیوگیم است. حالا تصور کنید که پای چنین گرافیکی به پلتفرم موبایل نیز باز شود! کاری که استودیوی Feral Interactive با به تصویر کشیدن گرافیک و جلوه‌های بصری بازی کرد، هیچکسی جرئت انجام دادنش را نداشت، لذا این بازی یک ساختارشکنی بزرگ و دوست داشتنی در پلتفرم موبایل است.

مطلب پیشنهادی:بازی موبایلی CarX Drift Racing 2؛ تجربه هنر دریفت کشینگاهی به یکی از متفاوت‌تر بازی‌های ریسینگ موبایلی بازی موبایلی CarX Drift Racing 2؛ تجربه هنر دریفت کشی بازی موبایلی CarX Drift Racing 2؛ تجربه هنر دریفت کشی

موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی بازی نیز شرایطی کاملا مشابه دارند. Grid Autosport به لطف استفاده از صداگذاری حرفه‌ای، خودش را بیش از هرچیز دیگری خارق‌العاده کرده. قطعا شنیدن غرش موتور ماشین‌های چند صد اسب بخاری در دنیای این بازی شنیدنی است.

پیشنهاد می‌شه!

اجازه دهید که بی‌تعارف بهترین ریسیتگ موبایلی را به شما معرفی کنم! Grid Autosport بدون شک یکی از بهترین و موفق‌ترین پورت‌های موبایلی است که در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. وظیفه ساخت بازی برعهده استودیوی Feral Interactive بود و آن‌ها توانستند که یکی از بهترین بازی‌های آن دوران را به دل پلتفرم موبایل بیاورند و تبدیل به بهترین‌ها شوند.

Grid Autosport Grid Autosport

    Grid Autosport

  • سازنده Codemasters
  • سیستم عامل iOS اندروید
  • ژانرآرکیدمسابقه‌ای
  • حجم: 4000 مگابایت

نظر شما