شناسهٔ خبر: 52106075 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سخنگوی انصارالله خطاب به ائتلاف سعودی: با تمام قدرت پاسخ می‌دهیم

پس از کشتار ده‌ها غیرنظامی یمنی در حملات جنگنده‌های سعودی به بخش‌های مختلفی از خاک یمن، سخنگوی انصارالله تأکید کرد که ملت یمن با تمام قدرت به این تجاوزها پاسخ خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس‌ هیأت مذاکره‌کننده صنعاء، امروز (جمعه) به حملات ائتلاف سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد.

سخنگوی انصارالله یمن در حساب کاربری خود در توئیتر تأکید کرد: «کشتار زندانیان زندان صعده، غیرنظامیان در الحدیده و صنعاء و حمله به تأسیسات غیرنظامی توسط متجاوزان، نه مردم [یمن] را به زانو در می‌آورد و نه اراده آن‌ها را در هم می‌شکند».

محمد عبدالسلام ادامه داد: «بلکه این جنایت‌ها باعث خواهد شد ملت ما به هر شکل ممکن و با تمام قدرت و حقی که دارند، پاسخ دهند».

این هشدار پس از آن است که رسانه‌ها دیشب و صبح امروز از حمله شدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بندر الحدیده (غرب) و زندانی در استان صعده (شمال غرب یمن) خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های یمنی، در پی حمله بامدادی جنگنده‌های ائتلاف به زندانی در استان صعده، دست‌کم ۱۴۰ نفر کشته و مجروح شده‌اند (جزئیات بیشتر).

شبکه «المیادین»، صبح امروز، در این خصوص گزارش داد که تا این لحظه ۶۲ جسد از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

 استاندار صعده نیز امروز خبر داد: «بیمارستان‌ها پر از شهدا و مجروحان هستند و ما به شدت نیاز به دارو و ملزومات پزشکی داریم».

 المیادین همچنین صبح امروز  گزارش داد که شمار شهدا و مجروحان حمله دیشب ائتلاف سعودی به الحدیده به شش نفر از جمله ۳ کودک و ۱۸ مجروح رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما