شناسهٔ خبر: 52079428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیدار آذرباتری ارومیه و هراز آمل نیمه‌تمام ماند

دیدار تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان جام «سردار دل‌ها» که امروز چهارشنبه 29 دی‌ماه در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری بود به دلیل حواشی به وجود آمده و اعتراضات پیاپی نیمه تمام رها شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در این دیدار که با حضور بیش از یک هزار تماشاگر ارومیه ای همراه بود در ست نخست تیم هزار آمل موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ بر میزبان خود کند.

در ست دوم و در امتیازات پایانی در حالی که تیم آذرباتری با وجود اینکه در امتیاز ۲۴ بر ۲۱ از حریف خود پیش بود به دلیل اشتباهات پی در پی کار را به تساوی کشاند.

در ادامه این دیدار و در امتیاز ۲۵ اعتراض شدید یکی از بازیکنان آذرباتری ارومیه به نحوه قضاوت داور اول موجب دریافت کارت قرمز و دادن یک امتیاز فنی برای حریف شد و این امر موجبات پیروزی تیم آمل را در ست دوم به وجود آورد.

 با اعلام این رای و بعد از پایان این ست و اعتراض برخی هواداران ارومیه‌ای و عوامل خارج از تیم سبب شد داور بازی را نیمه تمام اعلام کند و بازیکنان هراز آمل زمین مسابقه را ترک کرده و راهی هتل محل اقامت خود شدند و به این ترتیب این مسابقه بدون نتیجه به پایان رسید.

نتیجه نهایی این دیدار طی روز های آتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشور اعلام می شود.
یونس حسن‌زاده ناظر فنی، محمد شاهمیری ناظر داوری این دیدار بودند و مجتبی بیداریان با کمک سیدمرتضی مشهدی قضاوت این مسابقه پرحاشیه را بر عهده داشتند.

تیم آذرباتری ارومیه هم اکنون در قعر جدول قرار دارد و در هفته بیستم این رقابت ها در دربی شهر عاشقان والیبال به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

انتهای پیام/ ق

نظر شما