شناسهٔ خبر: 52079872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیدار آذرباتری ارومیه و هراز آمل ناتمام ماند

دیدار دو تیم‌ والیبال آذرباتری ارومیه و هراز آمل با اعتراض هواداران ناکام ماند.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - در ادامه بازی های لیگ برتر والیبال کشور تیم  والیبال آذرباتری ارومیه امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شش هزار نفری ارومیه میزبان تیم لبنیات هراز آمل بود.

آذرباتری که در قعر جدول قرار دارد امروز به دنبال پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور بود، در دو ست پیاپی به ترتیب با امتیازهای  ۲۵ بر ۲۲  و ۲۶ بر ۲۴ بازی را به تیم میهمان واگذار کرد تا نتیجه بازی در ست سوم مشخص شود.

در ادامه این دیدار خانگی تیم آذرباتری ارومیه و هراز آمل در حالی که ۲ بر صفر به سود تیم هراز در جریان بود با اعتراض هواداران و بازیکنان آذرباتری داور و بازیکنان تیم هراز میدان را ترک کردند و بازی بدون نتیجه نیمه تمام ماند.

ناظر فنی این دیدار یونس حسن‌زاده، ناظر داوری محمد شاهمیری، داور اول مجتبی بیداریان و داور دوم سیدمرتضی مشهدی بودند.

محمد‌شعبان‌پور سرپرست تیم لبنیات هراز پیرامون این دیدار گفت: بازی دو بر صفر به سود ما در جریان بود که پس از پایان ست دوم به دلیل اعتراض میزبان به داور دیدار و تصمیم داور و ناظر زمین بازی را ترک کردیم‌.

وی می گوید هیچ بی احترامی در ارومیه به تیم ما نشد و اعتراض هواداران و تیم میزبان به داور بازی بود که با تصمیم آن ها به ما اعلام شد زمین بازی را ترک کنیم و این دیدار ادامه نخواهد یافت.

انتهای پیام/گ

نظر شما