شناسهٔ خبر: 52082031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی آذرباتری ارومیه: داور با تیم ما منصف نبود

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: داور امروز با تیم ما منصفانه برخورد نکرد و موجب ایجاد حواشی در دیدار با لبنیات هراز آمل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فارس از ارومیه، رحمان رئوفی روز چهارشنبه پس از نیمه تمام ماندن دیدار تیمش مقابل لبنیات هزار آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و دیدنی در جریان بود ولی متاسفانه اشتباهات داوری زیاد بود و داور اول عملکرد بسیار ضعیف و پراشتباهی داشت.

وی ادامه داد: بازیکنانم در ست دوم در حالی که ۲۴ بر ۲۱ از حریف جلو بودند با انجام 2 اشتباه فاصله را کم کردند اما در امتیاز 24 داور بازی اشتباه فاحشی انجام داد و توپی که به دست دفاع حریف برخورد کرده و به بیرون رفته بود را به نفع آمل اعلام کرد و بعد از آن نیز بلافاصله کارت قرمز داد و دومین امتیاز را به ناحق از ما گرفت و موجب باخت ناباورانه ما در ست دوم شد.

رئوفی گفت: خوشبختانه این روزها فضای مجازی آنقدر پیشرفت کرده که مطمئن هستم فیلم بازی و اشتباهات داوری این مسابقه به زودی برای همگان معلوم و آشکار شده و حقانیت اعتراض های ما ثابت می شود.

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه ادامه داد: امروز داور از لحاظ روانی برای قضاوت این دیدار آماده نبود و انصاف و عدالت داوری برای تیم آذرباتری ارومیه اجرا نشد.

دیدار تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان جام «سردار دل‌ها» که امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه در سالن غدیر ارومیه در حال برگزاری بود به دلیل حواشی به وجود آمده و اعتراضات پیاپی نیمه تمام رها شد.

نتیجه نهایی این دیدار طی روز های آتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال کشور اعلام می شود. 

یونس حسن‌زاده ناظر فنی، محمد شاهمیری ناظر داوری این دیدار بودند و مجتبی بیداریان با کمک سیدمرتضی مشهدی قضاوت این مسابقه پرحاشیه را بر عهده داشتند.

تیم آذرباتری ارومیه هم اکنون در قعر جدول قرار دارد و در هفته بیستم این رقابت ها در دربی شهر عاشقان والیبال به مصاف شهرداری ارومیه می رود.

انتهای پیام

نظر شما