شناسهٔ خبر: 51238870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بازی‌های حساس در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان

طلسم طارمی شکسته می‌شود؟

آدرینا ورشینگر

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 مسابقه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

روزنامه ایران/ در گروه A و از ساعت 21:15 پاری‌سن‌ژرمن میزبان کلوب بروژ است و لایپزیش هم با منچسترسیتی دیدار می‌کند. در این گروه سیتیزن‌ها با 12 و پاریسی‌ها با 8 امتیاز صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کرده‌اند.

در گروه B و از ساعت 23:30، دو دیدار حساس برگزار می‌شود که در یکی از آنها پورتو پذیرای اتلتیکومادرید است و میلان هم به مصاف لیورپول می‌رود. این در شرایطی است که شاگردان یورگن کلوپ با 15 امتیاز در صدر هستند و صعودشان را مسجل کرده‌اند ولی رقابت شدیدی بین 3 تیم دیگر گروه برقرار است. چرا که شاگردان سرجیو کنسیسائو با 5 امتیاز دوم هستند و شاگردان استفانو پیولی و دیگو سیمئونه هم با 4 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

در این شرایط، یاران مهدی طارمی امیدوارند در خانه روخو بلانکو را از پیش رو بردارند و به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند. این در حالی است که طارمی در 7 بازی اخیر پورتو گلی به ثمر نرسانده و هواداران این تیم امیدوارند طلسم گل نزدن مهاجم ایرانی شکسته شود. البته طارمی در بازی رفت با اتلتیکومادرید موفق به گلزنی شد ولی گل از طریق VARمردود شد و بازی بدون گل به پایان رسید.

از سویی بازی میلان و لیورپول که بازی رفت آن با برتری 3-2 سرخپوشان آنفیلد به پایان رسید، یادآور فینال‌های 5-2004 و 7-2006 لیگ قهرمانان اروپاست. حالا هم با توجه به اینکه روسونری به صدر جدول سری A رسیده، رقابتش با تیم دوم جدول لیگ برتر جزیره دیدنی‌تر خواهد بود.

در گروه C و از ساعت 23:30، بورسیا دورتموند با بشیکتاش مسابقه می‌دهد و آژاکس هم با اسپورتینگ دیدار می‌کند. در این گروه، صعود آژاکس با 15 امتیاز به‌عنوان تیم اول قطعی شده و اسپورتینگ هم با 9 امتیاز دوم است و دورتموند هم 6 امتیازی است.

در گروه D از ساعت 23:30 در یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین دیدارها، رئال مادرید رودرروی اینتر قرار می‌گیرد و شاختار هم با شریف تیراسپول بازی می‌کند. در این گروه کهکشانی‌ها با 12 امتیاز صدرنشین هستند و نراتزوری هم با 10 امتیاز در تعقیب رئال است تا در واقع جنگ صدرنشینی میان این 2 تیم برقرار باشد.

نظر شما