شناسهٔ خبر: 51242615 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانا اروپا

دو تیم دیگرِ صعود کننده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا امشب مشخص می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در آغاز هفته ششم و هفته پایانی مرحله گروهی این مسابقات، امشب در گروه اِی - پاری سن ژرمن با بروخه و لایپزیش با منچسترسیتی دیدار می‌کنند. از این گروه، سیتی به عنوان صدرنشین و پاری سن ژرمن به عنوان تیم دوم، صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده اند.

در گروه بی، اما دو بازی جذاب برگزار می‌شود؛ بر اساس برنامه، امشب پورتو در خانه میزبان اتلتیکو مادرید است و میلان در سن سیرو پذیرای لیورپول خواهد بود. در این گروه، لیورپول با ۱۵ امتیاز به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی راه یافته و سه تیم دیگر برای صعود بعنوان تیم دوم شانس دارند.

در گروه سی- دورتموند با بشیکتاش و آژاکس با اسپورتینگ مقابل هم صف آرایی می‌کنند. در این گروه، آژاکس با ۱۵ امتیاز به عنوان تیم نخست به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها راه یافته است و تیم‌های اسپورتینگ و دورتموند برای صعود به عنوان تیم دوم تلاش می‌کنند.

سرانجام در گروه دی - رئال مادرید و اینتر، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امشب را برگزار می‌کنند و در دیگر دیدار، شاختار اوکراین رودرروی شِریف مولداوی قرار می‌گیرد. از این گروه، رئال و اینتر به مرحله بعدی صعود کرده اند و امشب برای صدرنشینی به مصاف هم می‌روند.... باصدا (اینزاگی و آنچلوتی)

مرحله گروهی این رقابت‌ها فرداشب با برگزاری ۸ بازی به پایان می‌رسد و فهرست ۱۶ تیم مرحله یک هشتم نهایی تکمیل خواهد شد.

 

<div id="video-display-embed-code_448799" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/831912/448799?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما