شناسهٔ خبر: 51118877 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

انهدام باند سارقان مشتقات نفتی در جنوب تهران

فرماندار ویژه شهرستان ری از دستگیری ۶ سارق خطوط لوله انتقال انواع مشتقات نفتی توسط سربازان گمنام اداره کل اطلاعات جنوب تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات قابل توجه در زمینه دستگیری سارقان در ری اظهار داشت: از زمان ارتقای حوزه ناجا در شهرستان ری توفیقات خوبی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرائم خشن حاصل شده که موجب آرامش مردم و رضایتمندی عمومی در این شهرستان شده است.

وی با اشاره به قطعی‌های مکرر برق در شهرری افزود: به دلیل سرقت کابل‌های برق توسط سارقان، شاهد قطعی‌های مکرر برق در محلات مختلف شهرستان بودیم که با پیگیری و برخورد جدی فرماندهی انتظامی سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: باند و شبکه سرقت از خطوط لوله انتقال انواع مشتقات نفتی توسط سربازان گمنام اداره کل اطلاعات جنوب تهران طی روزهای اخیر شناسایی و متلاشی شد.

تمرکز بر فراتر از مرز برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر؛ دستگیری قاچاقچی خرد و راننده فایده ندارد

دستگیری اعضای باند سازمان یافته قاچاق 8 هزار دام مولد در استان فارس

توکلی با بیان اینکه 6 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند ادامه داد: 6 نفر از اعضای این باند 8 نفره که علاوه بر ری در سایر شهرستان‌های استان تهران نیز فعالیت دارند دستگیر و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری تمام اعضای این باند ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه افراد این باند با خرید و یا اجاره زمین‌های اطراف لوله‌های انتقال مشتقات نفتی اقدام به حفر تونل‌های بزرگ می‌کردند، افزود: این افراد از طریق ایجاد شکاف در لوله‌ها اقدام به سرقت مشتقات نفتی می‌کردند که با هوشیاری و هماهنگی نهادهای مختلف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما