شناسهٔ خبر: 51099350 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رگبار باران و برف در انتظار البرز

اقتصاد ایران: البرز - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: استان طی روزهای آینده با رگبار ساعتی و در پاره‌ای نقاط رگبار برف مواجه می‌شود.

صاحب‌خبر -

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی سرد از پنجشنبه تا جمعه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن وزش باد نسبتاً شدید، رگبار ساعتی و رعد و برق، پاره‌ای نقاط رگبار برف، کاهش محسوس دما است.

وی بیان کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار و روند افزایش آلاینده‌ها تا چهارشنبه عصر قبل از ورود سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که کیفیت هوا به ویژه امروز و فردا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف همراه با غبار محلی بوده و هوا ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۶ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در عصر و شب ابری است و هوا نیز ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

برچسب‌ها:

نظر شما