شناسهٔ خبر: 51076603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل هواشناسی البرز خبر داد؛

تداوم آلودگی هوا البرز تا چهارشنبه

البرز - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: روند افزایش آلاینده‌ها تا چهارشنبه عصر تداوم دارد که کیفیت هوای استان را در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار می‌دهد.

صاحب‌خبر -

آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار و روند افزایش آلاینده‌ها تا چهارشنبه عصر قبل از ورود سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی است که کیفیت هوا در بعضی ساعات در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: روز پنجشنبه با ورود موج بارشی و سرد به استان رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط رگبار برف مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۱۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی است و هوا نیز در بعضی ساعات ناسالم خواهد بود.

بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.

نظر شما