شناسهٔ خبر: 51081454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام معتمدی تاکید کرد؛

ظرفیت بسیار بالای کاشان در حوزه فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: کاشان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به ظرفیت این شهرستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در جریان سفر یک روزه به کاشان در دیدار با معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و رسانه ای، گفت: کاشان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد و یکی از سیاست‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه ویژه به ظرفیت این شهرستان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با مغتنم شمردن حضور مدیر عامل انجمن سینمای جوانان کشور در کاشان، به ظرفیت های ویژه این انجمن در تربیت سینماگران جوان و متعهد اشاره کرد و افزود: با عنایت به افتتاح قریب الوقوع ساختمان جدید انجمن سینمای جوانان کاشان، توجه به لوکیشن های زیبای منطقه کاشان برای تولید آثار فاخر و تأثیرگذار لازم و ضروری است.

 

معتمدی افزود: یکی از زمینه های مشترک همکاری با انجمن سینمای جوانان کشور، برنامه های پایتختی کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه ایران در سطوح بین المللی، ملی، استانی و منطقه ای است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین استفاده کامل از قابلیت های رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مسئولان و مردم و حمایت از رسانه ها را مورد تأکید قرار داد.

 

علی اکبر مرتضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان هم در این دیدار با اشاره به اقدامات فرهنگی هنری صورت گرفته طی سال جاری در شهرستان، عقد خواهرخواندگی بین شهرهای کاشان و نجف اشرف را با توجه به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت نهج البلاغه کشور یک ظرفیت ویژه دانست و بر لزوم برنامه ریزی در این زمینه تأکید کرد.

 

میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان هم در این دیدار به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در سال جاری در شهرستان کاشان پرداخت و بر لزوم حمایت های شهرستانی و استانی در تحقق اهداف و برنامه های حوزه فرهنگ و هنر، به ویژه در تحقق برنامه های طرح ملی «کاشان؛ پایتخت نهج البلاغه ایران» تأکید کرد./

پایان پیام/513

نظر شما