شناسهٔ خبر: 50299001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل مس سونگون در آستانه ریاست کمیته فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم دارد محمدرضا کافی را به عنوان رئیس کمیته فوستال انتخاب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه مهرداد سراجی به دلیل اختلاف نظر با عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از ریاست کمیته فوتسال استعفا دهد، هنوز رئیس فدراسیون وضعیت این کمیته را مشخص نکرده است و حتی ملی پوشان کشورمان بدون حضور رئیس کمیته فوتسال به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اعزام شدند. نبود رئیس کمیته به بازیکنان تیم ملی در مسابقات جام جهانی ضربه بدی وارد کرد و باعث شد در مرحله یک هشتم نهایی حذف شویم.

بعد از مسابقات جام جهانی بود که اعلام شد عزیزی خادم قصد دارد رئیس کمیته فوتسال را به سرعت مشخص کند، اما یک ماه از رقابت‌های جام جهانی گذشته است و همچنان کمیته فوتسال بدون رئیس به کار خود ادامه می‌هد. شنیده می‌شود در این مدت عزیزی خادم با چند نفر صحبت‌هایی انجام داده است تا از بین آن‌ها یک نفر را به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب کند. میرشاد ماجدی، احسان اصولی، محمدرضا کافی و عباس هنرپیشه به عنوان گزینه‌هایی یاد می‌شوند که رئیس فدراسیون فوتبال با آن‌ها مذاکراتی انجام داده است.

از بین گزینه‌های مورد نظر شانس محمدرضا کافی (مدیرعامل تیم فوتسال مس سونگون) برای گرفتن پست ریاست کمیته فوتسال بیش از سایرین است. کافی در مدت زمانی که به عنوان مدیرعامل مس سونگون فعالیت می‌کرد توانست به همراه این تیم ۲ بار در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند و یک بار هم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مقام قهرمانی را با تبریزی‌ها به ارمغان آورد. همچنین مس سونگون اوایل فصل گذشته حواشی بسیار زیادی داشت و به محض اینکه کافی مدیرعامل این باشگاه شد آرامش به این تیم بازگشت و آن‌ها موفق شدند برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال را به دست آورند.

بیشتر بخوانید

حال از ساختمان فدراسیون فوتبال خبر‌هایی به گوش رسیده است که عزیزی خادم قصد دارد از بین کافی و ماجدی یک نفر را به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب کند و به احتمال بسیار زیاد وضعیت ریاست این کمیته تا اواسط هفته آینده مشخص خواهد شد. همچنین بعد از انتخاب شدن رئیس کمیته فوتسال باید دید سرنوشت ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) برای ادامه کار به کجا خواهد انجامید. به نظر می‌رسد ناظم الشریعه تا بازی با ایتالیا بر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست و اگر قرار به تغییر باشد به احتمال بسیار زیاد بعد از بازی با ایتالیا صورت خواهد گرفت.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است آذر ماه دیدار دوستانه‌ای با تیم ملی ایتالیا انجام دهد. از همین رو محمد ناظم الشریعه ۲۰ بازیکن را برای این دیدار به اردوی تیم ملی فرا خوانده است.

انتهای پیام/

نظر شما