شناسهٔ خبر: 50145934 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعزیرات حکومتی شاهرود به یک هزار و ۳۲۶ پرونده تخلف رسیدگی کرد

رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: یک هزار و ۳۲۰ پرونده از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون تشکیل و به یک هزار و ۳۲۶ پرونده تخلف در بخش‌های کالا و خدمات، بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز رسیدگی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حسین سعدالدین رییس اداره تعزیرات حکومتی شاهرود گفت : پرونده وارده به تعزیرات حکومتی شاهرود امسال ۱۷ درصد افزایش دارد و پرونده‌های رسیدگی شده نیز ۲۲ درصد افزایش یافت.

او با بیان اینکه ۶۲ پرونده نیز از پارسال در تعزیرات حکومتی شاهرود، تصریح کرد: افزایش میزان رسیدگی به پرونده‌ها در نتیجه افزایش تلاش کارکنان این مجموعه به سرانجام رسید.

سعدالدین ادامه داد: از مجموع پرونده‌هایی که امسال وارد تعزیرات حکومتی شاهرود شد، یکهزار و ۴۱ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۳۴ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۸۲ مورد نیز در بخش بهداشت، دارو و درمان بود.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود گفت: میزان محکومیت صادره دربازه زمانی ۶ ماهه نخست پارسال ۴۹ میلیارد ریال و امسال ۱۳ میلیارد ریال است.

سعدالدین، میانگین زمان رسیدگی تعزیرات حکومتی شاهرود به پرونده‌های حوزه بهداشت را هفت روز و پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۱۴۲ روز اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای سال میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های شاهرود و میامی در بخش کالا و خدمات ۹ روز بود.

او  با اشاره به اینکه نیمه نخست پارسال به یکهزار و ۸۲ پرونده و ۶ ماهه نخست امسال نیز به یکهزار و ۳۲۶ پرونده رسیدگی شد، ابراز داشت: بیشترین تخلفات از ابتدای امسال مربوط به درج نکردن قیمت، ارائه نکردن فاکتور، گرانفروشی، تقلب و کم‌فروشی بود.

رییس تعزیرات حکومتی شاهرود اضافه کرد: امسال میزان وصولی جریمه‌ها ۲۳ میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۷۶۸هزار ریال و در مدت مشابه پارسال این رقم ۹ میلیارد و ۴۷۳ میلیون و ۳۱۱ هزار ریال بود.

 شهرستان شاهرود دارای بیش از ۹هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحد‌ها زیرمجموعه ۳۴ اتحادیه به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام /  ن

نظر شما