شناسهٔ خبر: 49865193 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش شدت بارش‌ها در استان‌های شمالی تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی گفت: طی امشب و فردا شدت بارش باران در استان های شمالی کشور افزایش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان این‌که از امشب در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل ،گیلان و مازندران، ابرناکی و بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود گفت: روز پنجشنبه و جمعه گستره بارش ها استان گلستان را نیز در بر خواهد گرفت و بر مقدار بارش در غرب گیلان افزوده خواهد شد. در این مدت دریای خزر هم مواج است.

او اظهار کرد: روز شنبه و یکشنبه در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وضعیت ابرناکی و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیائیان بیان کرد: از روز جمعه تا یکشنبه در نوار شرقی کشور  سرعت وزش باد افزایش می‌یابد و احتمال وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: همچنین تا روز شنبه در جنوب سیستان‌وبلوچستان و برخی نقاط هرمزگان افزایش ابر، وزش باد شدید موقت به‌ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار صبحگاهی گاهی همراه با وزش باد خواهد بود . بیشترین دمای پایتخت به ۳۰درجه و کمترین آن به ۱۸ درجه می رسد.

 

انتهای پیام/

نظر شما