شناسهٔ خبر: 49739884 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مشاور معاون وزیر و ناظر وزارت در بازگشایی مدارس استان کردستان:

جشن غنچه ها و شکوفه ها، شادابی و روح امید را به مدارس بازگردانده است

مشاور معاون وزیر و ناظر وزارت در بازگشایی مدارس استان کردستان گفت: حضور بانشاط نوآموزان و دانش‌آموزان در جشن غنچه ‌ها و شکوفه‌ها، شادابی و روح امید را به مدارس بازگردانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، رخساره فضلی مشاور معاون وزیر و ناظر وزارت در بازگشایی مدارس استان کردستان در آئین نمادین روز شکوفه‌ها و غنچه‌ها که در دبستان روستای تاریخی نوره سنندج برگزار شد، حضور با نشاط نوآموزان و دانش‌آموزان در این جشن به یاد ماندنی را باعث شادابی مدارس و نشأت گرفته از فرهنگ غنی این منطقه عنوان کرد.  

 

 

وی خطاب به دانش‌آموزان، جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: دانش‌آموزان سال تحصیلی امسال را با شور و نشاط و شادابی در کلاس‌های درس حضور یابند.

 

 

فضلی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات خیر نیک‌اندیش خانم کاکه خانی، ابراز امیدواری کرد که اتفاقات خوبی در این مدرسه برای دانش‌آموزان روستای نوره رقم بخورد.

 

 

وی با بیان اینکه کار معلمی، بسیار پیچیده، دشوار و آینده‌ساز است؛ گفت: مرحوم کاکه خانی پدر خیر مدرسه‌ساز، خانم افسر کاکه‌خانی در روستای نوره بر تحصیل دانش‌آموزان و دختران تاکید داشته‌اند.

 

 

مشاور معاون وزیر و ناظر وزارتی در پروژه مهر و بازگشایی مدارس استان کردستان تصریح کرد: اگر مرحوم کاکه خانی و آیت‌الله مردوخ که از بزرگان استان فرهنگی کردستان هستند به عرصه بین‌الملل دسترسی داشتند قطعا می‌توانستند به عنوان سرمایه‌داران فرهنگی، برنده جایزه نوبل باشند.

 

 

وی گفت: حضور خانواده‌ها، مسئولین و دانش‌آموزان در این مراسم باشکوه بیانگر این است که امروز سرمایه این خانواده‌ها به بهره‌وری رسیده است.

 

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امروز معلمان علاوه بر وظایف خود، وظایف اداری و تعهد اخلاقی دارند که در کنار دانش‌آموزان باشند و بچه‌ها را دریابند و در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ادای دین کرده‌اند.

 

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: کلاس‌های درس در روستای نوره فضایی برای احترام به کودکان، ایجاد شوق یادگیری و رشد همه جانبه تمام ساحتی کودکان براساس اسناد بالا دستی و منویات مقام معظم رهبری باشد.

 

پایان پیام/713

نظر شما