شناسهٔ خبر: 49606442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سومین ایرانی در لیگ یونان؛

میلاد محمدی - آ.ا.ک رسمی شد/ سه تفنگدار در آتن

ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته خنت بلژیک با باشگاه آ. ا. ک آتن یونان قرارداد امضاء کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد محمدی که در سالیان گذشته همواره جزو نفرات ثابت تیم ملی ایران بود و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به میدان رفت، پس از دو سال حضور نسبتا موفق در خنت بلژیک ، تصمیم به جدایی از این باشگاه بلژیکی گرفت تا فصل جدید را با تیم دیگری در اروپا آغاز کند و امروز رسما از تیم جدیدش رونمایی کرد. 

 
میلاد محمدی ، دیروز در تست‌های پزشکی باشگاه آ. ا. ک آتن یونان حضور یافت و پس از موفقیت در این آزمایش، قراردادش با این باشگاه را امضا کرد.
 
باشگاه آ. ا. ک آتن فصل گذشته کریم انصاری‌فرد را در خط حمله داشت و با درخشش کریم در خط حمله این تیم که بدل به بهترین گلزن تیم یونانی شد، آنها مجاب شدند در نقل و انتقالات تابستانی دو خرید ایرانی دیگر انجام بدهند.
خرید اول احسان حاج صفی بود و حالا پس از جذب حاج‌صفی، با میلاد محمدی نیز قرارداد امضا کردند تا سه ملی‌پوش ایرانی در ترکیب خود داشته باشند.
میلاد محمدی در حالی راهی آ. ا. ک آتن شده که قراردادی به مدت دو سال و تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ با این باشگاه امضاء کرد.
 
این باشگاه یونانی که در سال 1924 تاسیس شده، حالا چند سالی می‌شود که مقصد مناسبی برای لژیونرهای فوتبال ایران شده و پس از اینکه مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در آن به میدان رفت، حالا بار دیگر کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی را در ترکیب خود می بیند.
 
کریم انصاری فرد در ابتدای فصل گذشته از السیلیه قطر به آ ا ک آتن پیوست و با پایان لیگ برتر ایران در دوره بیستم نیز حضور احسان حاج صفی و بازگشت او به فوتبال اروپا قطعی شده بود، تا حالا کاپیتان های اول و دوم تیم ملی ایران در ترکیب این باشگاه یونانی حضور داشته باشند.
با اضافه شدن میلاد محمدی به این تیم یونانی حالا سه بازیکن ملی پوش ایرانی در این تیم حضور دارند و حالا شاید حتی محمدی و حاج صفی که هر دو می‌توانند در پست وینگر و دفاع چپ بازی کنند، با این انتقال برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با هم رقابت هم داشته باشند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما