شناسهٔ خبر: 49601820 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک چپ‌پای ایرانی دیگر در آ. ا. ک

میلاد محمدی در تیم عقاب دو سر!(عکس)

ملی‌پوش ایرانی فصل گذشته خنت بلژیک با باشگاه آ. ا. ک آتن یونان قرارداد امضاء کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی پس از دو سال حضور در خنت که یکی از مهره‌های ثابت این تیم به شمار می‌رفت، تصمیم به جدایی از این باشگاه بلژیکی گرفت تا فصل جدید را با تیم دیگری در اروپا آغاز کند و امروز رسما از تیم جدیدش رونمایی کرد.

 

این مدافع چپ ایرانی که سابقه سه فصل و نیم حضور در اخمت گروزنی و بازی در لیگ برتر روسیه را هم دارد، طی دو سال اخیر مجموعا ۵۰ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک با پیراهن خنت انجام داد و طی این مدت دو گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد، اما از این پس در سوپر لیگ یونان به میدان خواهد رفت.

 

 

میلاد محمدی که در سالیان گذشته همواره جزو نفرات ثابت تیم ملی ایران بود و در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به میدان رفت، دیروز در تست‌های پزشکی باشگاه آ. ا. ک آتن یونان حضور یافت و پس از موفقیت در این آزمایش، قراردادش با این باشگاه را امضاء کرد.

 

باشگاه آ. ا. ک آتن فصل گذشته کریم انصاری‌فرد را در خط حمله داشت که این مهاجم تبدیل به بهترین گلزن تیم یونانی شد تا آنها را مجاب کند در نقل و انتقالات تابستانی دو خرید ایرانی دیگر انجام بدهند و پس از جذب احسان حاج‌صفی، حالا با میلاد محمدی نیز قرارداد امضاء کنند تا سه ملی‌پوش ایرانی در ترکیب خود داشته باشند.

 

 

میلاد محمدی در حالی راهی آ. ا. ک آتن شده که قراردادی به مدت دو سال و تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ با این باشگاه امضاء کرده است.

نظر شما