شناسهٔ خبر: 49605557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اتمام پروژه برق رسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب مریوان

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان گفت: پروژه برق رسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب مریوان با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،عبدالرحمان مرادی مدیر شرکت توزیع نیروی برق مریوان اظهار داشت: عملیات برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب شهرستان مریوان که در ضلع جنوبی جاده جدید سنندج-مریوان واقع شده با موفقیت به اتمام رسید.

او افزود: برای اتمام این پروژه مهم ۲ دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت ۳۱۵ کیلو ولت آمپر و ۴۵۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی با هادی روکش دار نصب شده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان یادآور شد: برای این پروژه بیش از یک و نیم کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی تغذیه کننده پست مذکور برای تامین برق انشعاب تصفیه خانه احداث شده است.

مرادی اضافه کرد: راه اندازی تجهیزات برق رسانی به این مجتمع تازه تاسیس گامی موثر در راستای حل مشکل آب شرب منطقه با توجه به کاهش منابع آبدهی و کمبود آب شرب این شهر و اراضی اطراف آن است.

او ادامه داد: با احداث خط فشار متوسط، امکان برق رسانی به مجتمع‌های دامداری، تولیدی و اراضی اطراف در طول مسیر، تسهیل و همچنین ایجاد خطوط جدید زمینه توسعه را فراهم و مشکلات مربوط به کمبود آب شرب را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما