شناسهٔ خبر: 49596184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پروژه برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب مریوان پایان یافت

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان گفت: پروژه برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب مریوان با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

عبدالرحمان مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب شهرستان مریوان که در ضلع جنوبی جاده جدید سنندج-مریوان واقع شده با موفقیت به اتمام رسید.

وی افزود: برای اتمام این پروژه مهم ۲ دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت ۳۱۵ کیلو ولت آمپر و ۴۵۸ متر شبکه فشار متوسط هوایی با هادی روکش دار نصب شده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مریوان یادآور شد: برای این پروژه بیش از یک و نیم کیلومتر از شبکه فشار متوسط هوایی تغذیه کننده پست مذکور برای تامین برق انشعاب تصفیه خانه احداث شده است.

وی اضافه کرد: راه اندازی تجهیزات برقرسانی به این مجتمع تازه تاسیس گامی موثر در راستای حل مشکل آب شرب منطقه با توجه به کاهش منابع آبدهی و کمبود آب شرب این شهر و اراضی اطراف آن است.

مرادی ادامه داد: با احداث خط فشار متوسط، امکان برقرسانی به مجتمع های دامداری، تولیدی و اراضی اطراف در طول مسیر، تسهیل و همچنین ایجاد خطوط جدید زمینه توسعه را فراهم و مشکلات مربوط به کمبود آب شرب را تا حد زیادی کاهش می دهد.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما