شناسهٔ خبر: 49468622 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

هشدار جهاد اسلامي فلسطين به رژيم صهيونيستي در پي بازداشت دو اسير فراري فلسطيني

صاحب‌خبر -
هشدار جهاد اسلامي فلسطين به رژيم صهيونيستي در پي بازداشت دو اسير فراري فلسطيني
خبرگزاری آریا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد هرگونه آسیب به دو اسیر فلسطینی به مثابه اعلان جنگ ضد ملت فلسطین است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: هرگونه آسیبی به القادری و العارضه برسد به مثابه اعلان جنگ علیه ملت فلسطین تلقی می‌شود.
همچنین؛ عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس گفت: بازداشت مجدد دو تن از اسرای فلسطینی (در بند رژیم صهیونیستی) هرگز ننگ رژیم اشغالگر را از بین نخواهد برد.
جنبش فتح نیز اعلام کرد: از جامعه بین الملل و سازمان‌های حقوق بشری می‌خواهیم تا برای حمایت از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر وارد عمل شوند.
در همین حال؛ حسن عبد ربه سخنگوی سازمان امور اسرای فلسطینی به المیادین گفت: بازداشت دوباره دو تن از اسرای آزاد شده از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی یک موضوع دردناک است، اما این مسئله بار دیگر فلسطینی‌ها را به هم متصل و نزدیک کرده است.
خضر عدنان، عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی نیز تاکید کرد که اسرای فلسطینی که از زندان جلبوع گریخته بودند و در راس آن‌ها محمود العارضه باعث سربلندی گروه‌های مقاومت هستند و بازداشت مجددشان توسط رژیم صهیونیستی اراده آن‌ها را نخواهد شکست.
به گزارش خبرگزاری شهاب، خضر عدنان در واکنش به بازداشت محمود العارضه و یعقوب القادری تاکید کرد: بازداشت مجدد این دو اسیر موجب شکست اراده آن‌ها نخواهد شد و آن‌ها آزاده هستند و آزاده خواهند ماند.
وی افزود: از همه ساکنان شهر جنین می‌خواهیم تا با هم به سمت زادگاه این دو اسیر قهرمان در روستای عرابه حرکت کنیم و شعار آزادی، عزت و کرامت سر دهیم. به گروه‌های مقاومت می‌گویم محمود العارضه باعث سربلندی شما شد و درخواست می‌کنم تا این اسیر در صدر فهرست آزادی اسرا در آینده باشد.
این عضو جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ما در دفاع از اسرای قهرمان عملکرد عالی از خود نشان داد و ما اطمینان داریم که ملت ما در فلسطین اشغالی ملتی بخشده و مجاهد است و هرگز به رژیم اشغالگر کمک نخواهد کرد.
در خبری دیگر؛ رئیس دفتر شبکه تلویزیونی المیادین در فلسطین اشغالی از برگزاری راهپیمایی‌های بزرگ شبانه در تعدادی از شهر‌ها و روستا‌ها برای حمایت از اسرای فلسطینی خبر داد.
همچنین؛ به گزارش خبرگزاری یونیوز، در پی بازداشت دوباره دو تن از اسیران فراری از زندان جلبوع در شهر الناصره‏، فلسطینی‌ها شامگاه جمعه با مواد منفجره مرکز ایست و بازرسی نظامی قلندیا ارتش اسرائیل واقع در شمال قدس را هدف قرار دادند.
در خبری دیگر؛ به گزارش خبرگزاری شهاب، منابع محلی از تیراندازی به سمت نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست در شمال شهر الخلیل خبر دادند.
شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از رسانه‌های صهیونیستی شامگاه جمعه از تیراندازی افراد ناشناس به طرف خانه سرلشکر جمال حکروش از افسران پلیس این رژیم در منطقه کفرکنا در حومه الجلیل خبر دادند.
رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه اعلام کردند که دو تن از اسرای فراری از زندان جلبوع در فلسطین اشغالی به نام‌های یعقوب قدری و محمد عارضه دستگیر شدند.

نظر شما