شناسهٔ خبر: 49459023 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

هشدار مقاومت به رژیم صهیونیستی ؛

سخنگوی جهاد اسلامی: هرگونه آسیب به اسیران به معنای اعلان جنگ علیه ملت فلسطین خواهد بود

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد هرگونه آسیب به زندگی و جان اسیران فلسطینی به معنای اعلان جنگ از سوی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خواهد بود..

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی اعلام بازداشت یعقوب قادری و محمود العارضه در الناصره دو نفر از شش اسیری که توانستند از زندان مستحکم جلبوع فرار کنند، به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، داود شهاب سخنگوی این جنبش گفت ما اشغالگران را مسئول کامل زندگی و جان دو اسیری می دانیم که بازداشت کرده اند و هرگونه آسیب و اشغالگران در صورت هرگونه خدشه ای که به آنها وارد کند، بهای سنگینی باید بپردازند

 

خاطر نشان می شود منابع فلسطینی بامداد دوشنبه پانزدهم شهریور اعلام کردند که 6 اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان جلبوع در اراضی اشغالی شده اند. این 6 اسیر فلسطینی از طریق تونلی که در اتاق خود حفر کرده بودند، توانستند از زندان فرار کنند.

 

منابع عبری زبان نیز اعلام کرد بودند که این 6 اسیر به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم بودند و سال‌هاست که در بند اسارت هستند.الجزیره اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی برای یافتن این 6 اسیر متواری به حالت آماده‌باش درآمده و عملیات جست و جو را آغاز کرده است.به گفته منابع عبری زبان، اسرای فلسطینی از ماه‌ها قبل حفر این تونل را آغاز کرده بودند.

 

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فرار شش اسیر را «یک پیروزی ممعنوی برای فلسطینی‌ها» توصیف کرده و گزارش داد: «حماس و جهاد سعی خواهند کرد از این رویداد برای تجدید ارتباط بین کرانه باختری و غزه استفاده کنند».

ساعاتی پیش رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی بازداشت دو آزاده فلسطینی از مجموع ۶ اسیری شدند که توانستند از زندان فوق امنیتی جلبوع در اراضی اشغالی فرار کنند، در پی این ادعا صدها جوان فلسطینی به نشانه حمایت از این دو اسیر و دیگر اسرای فلسطینیِ در بندِ این رژیم در منطقه کرانه باختری، به خیابان‌ها آمدند.

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما