شناسهٔ خبر: 49282702 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سربازی، دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است

فرمانده ناجا با تأکید بر این که فرماندهان همواره باید به منزلت و جایگاه مقدس سربازی توجه ویژه داشته باشند، گفت: سربازی دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری " در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی شهید "بیگلری" ناجا، فعالیت سربازان دوشادوش با کارکنان انتظامی در تأمین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش جامعه را مقدس و مشمول اجر معنوی و الهی دانست و گفت: سربازی دورانی مقدس و تقویت کننده ابعاد اعتقادی و معنوی انسان است.

وی مرکز آموزشی شهید بیگلری را یکی از مراکز آموزشی موفق با عملکرد مطلوب و شایسته توصیف کرد و افزود: فرماندهان همواره باید به منزلت و جایگاه مقدس سربازی توجه ویژه داشته و از توانمندی، مهارت و تخصص سربازان بهره لازم را داشته باشند.

فرمانده ناجا سربازان را آینده سازان کشور و یکی از ظرفیت های بالقوه ناجا در اجرای مأموریت ها دانست و گفت: از خدمات سربازان قدردانی و تلاش های آنان را ارج می نهیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت کرونایی حاکم در کشور اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام نیروی انتظامی با حداکثر توان و بسیج امکانات خود نقش آفرینی کرده و با شایستگی به اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از جمله اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت ترددها و نظارت بر فعالیت اصناف اهتمام داشته است.

وی با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و صیانتی ناجا در رابطه با پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و محتکران اقلام بهداشتی تصریح کرد: نیروی انتظامی دوشادوش با سایر ادارات خصوصا کادر زحمت کش بهداشت و درمان تا مهار و ریشه کنی کامل بیماری منحوس کرونا به وظایف و مأموریت های خود عمل خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما