شناسهٔ خبر: 49640803 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاکید وزیر دفاع بر پشتیبانی از ماموریت‌های پلیس

در دیدار فرمانده ناجا با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر لزوم پشتیبانی از ماموریت های پلیس و تامین تجهیزات تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین  اشتری"؛ فرمانده  نیروی انتظامی به همراه برخی از معاونان با  امیر  " محمد رضا  قرایی آشتیانی "؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

در این نشست صمیمانه، امیر " قرایی آشتیانی "  با  اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های پلیس اظهار کرد: نیروی  انتظامی یک تشکل بسیار بزرگ است و در تمامی حوزه ها فعالیت می کند و تعامل و ارتباط با وزارت دفاع  از ارکان فعالیت هایش می باشد.

وی با بیان اینکه  "امنیت" بالاتر از "دفاع" است،  به اهمیت و حساسیت ماموریت های نیروی انتظامی، اشاره و بیان کرد:  بایستی  برای تقویت امنیت پایدار تلاش کنیم چراکه تحقق این مهم، به تقویت امنیت ملی منتج می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح کرد: معتقدم که تجهیزات نوین به پیشبرد ماموریت های ناجا کمک شایانی می کند، از طرفی استمرار آموزش و اصلاح برخی قوانین و مقررات نیز در پشتیبانی از ماموریت های پلیس موثر است.

امیر " قرایی آشتیانی "  با اشاره به رویکرد وزارت دفاع در پشتیبانی از  نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: فصل جدیدی از  همکاری وزارت دفاع و ناجا  پیش رو  است.  

 آمادگی پلیس  برای همکاری بیشتر  با وزارت دفاع

سردار "حسین  اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای  امیر " محمدرضا  قرایی آشتیانی" از آمادگی  بیش از پیش برای همکاری با وزارت دفاع خبر داد  و اظهار داشت: رویکرد پشتیبانی از نیروی انتظامی و رفع دغدغه های پلیس همواره در وزارت دفاع وجود داشته و ان شاء الله شاهد  افزایش روز افزون پشتیبانی ها از ناجا باشیم.

وی با اشاره به نیازمندی های تجهیزاتی پلیس مطرح کرد:  به  منظور تسریع در ماموریت ها، نیازمند تجهیزاتی چون بالگرد، شناور و ... هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره بر لزوم توجه به ترابری هوایی ناجا  خاطر نشان کرد: پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانی ناجا، یگان های ویژه ناجا، فاوا ناجا  و هوا ناجا از الزامات و اولویت ها در نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با  ارائه گزارشی از وضعیت منازل سازمانی ناجا، دغدغه های موجود در این حوزه را نیزمطرح کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما