شناسهٔ خبر: 48792759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خبرنگاران با روایت‌گری صادقانه نشان‌دهنده مسیر جامعه اسلامی هستند/تلاش دشمن برای بزرگ‌نمایی مشکلات

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تضعیف نقاط قوت و بزرگنمایی ضعف‌ها و مشکلات کشور، مهمترین حربه دشمن در عرصه رسانه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی مقواساز در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار گفت: استان اصفهان ۱۹ شهید خبرنگار دارد که ۱۷ نفر در دوران دفاع مقدس و ۲ نفر در سال‌های پس از دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: خبرنگار می‌تواند با انعکاس مناسب حقایق جامعه مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مسیر حرکت به سمت جامعه اسلامی را به مردم نشان دهند.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای هدف قرار دادن آرمان‌ها، افزود: دشمن هر آنچه داشته را به میدان آورده است اما امروز انقلاب اسلامی همچون سد محکمی در برابر اهدافی چون تحقق نیل تا فرات، معنویت‌زدایی و غارت اموال منطقه ایستاده و حرکت رو به افول دشمن آغاز شده است.

مقواساز تصریح کرد: روزی دشمن تلاش می‌کرد داعش را به جان جهان اسلام بیاندازد، ولی امروز خبری از داعش نیست، روزی تلاش می‌کرد قرآن و معنویت را از جامعه اسلامی حذف کند ولی در تحقق این هدف ناتوان مانده است و مسیر روبه زوال خود را طی می‌کند و از طریق رسانه‌ها به دنبال پوشاندن افول خود است.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اضافه کرد: تضعیف نقاط قوت و بزرگنمایی نقاط ضعف نظام ‌اسلامی، مهمترین حربه دشمن در عرصه رسانه است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا، تصریح کرد: بسیج در یک سال و نیم گذشته، مسیر سختی را در ورود به عرصه‌های اجتماعی در پیش گرفت و‌ اتفاقات باور نکردنی بسیاری با حماسه بسیجیان رقم خورد که مصداق آن تنها در دفاع مقدس وجود داشت.

مقواساز به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح همه بدنه بسیج وارد میدان شدند و در عرصه‌های مختلف و متفاوتی از جمله ضد عفونی معابر، ایست و کنترل، حضور جهادی در بیمارستان‌ها، کمک به کادر درمان، تولید و توزیع  محصولات بهداشتی، آموزش، غربالگری، آب میوه گرفتن برای بیماران، کمک به شبکه بهداشت، حضور در آرامگاه‌ها جهت کفن و دفن، نظارت و مبارزه با احتکار و عرصه‌های دیگر نقش‌آفرینی کردند.

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه در این‌ مقطع هزاران نفر، بدون چشم‌داشت وارد عمل شدند، افزود: حتی برخی برای کمک‌های مؤمنانه وام گرفتند تا بتوانند برای کمک‌ به همشهریان و هم‌محله‌ای‌های خود کمک مؤمنانه تهیه کنند.

وی تأکید کرد: طی یک سال و نیم‌گذشته، بیش از ۱۵۰ زندانی آزاد شدند، ۳۰۰ باب منزل برای افراد ضعیف بازسازی یا تعمیر شد، یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه تهیه و توزیع شد و قریب ۷۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد، برخی گرو‌ه‌های جهادی در این مدت بیش از ۱۸ منزل برای افراد ساختند.

مقواساز در پایان با بیان اینکه بسیج یعنی حرکت از دل مردم و برای مردم، ادامه داد: امسال دهه محرم با کمک استانداری، فرمانداری و ائمه جمعه بیش از ۶۰ میلیارد ریال بسته معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد و تعدادی تانکر خریداری و برای عشایر ارسال می‌شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خبرنگاران رسانه‌های استان اصفهان، احمد مهره‌کش و حمیدرضا نیکومرام خبرنگار و عکاس خبرگزاری فارس نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/۶۳۰۵۵/آ ۳۰/

نظر شما