شناسهٔ خبر: 48796646 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

شکست دشمن در جنگ نرم با همت خبرنگاران نزدیک است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: خبرنگاران در عرصه تبلیغات در جنگ بزرگ رسانه‌ای با دشمن در میدان مبارزه هستند و با فعالیت خود زوال و نابودی دشمن را نزدیک کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ علی مقواساز جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار گفت: استان اصفهان ۱۹ شهید خبرنگار دارد و می‌توان سه تعریف را در وصف خبرنگار عنوان کرد.

وی ادامه داد: خبرنگار آینه زلال و پاک جامعه و کسی است که با نگاه ویژه خود بنا بر مسئولیتش جامعه را به مسیر اصلی حرکت می‌دهد و حقایق جامعه را اطلاع رسانی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: خبرنگاران همانند تابلو‌های راهنمایی در مسیر تحول جامعه اسلامی و نشان دادن ویژگی‌های بارز آن به مردم، آن‌ها را در تحقق جامعه اسلامی یاری می‌کند.
مبارزه با دشمن در عرصه جنگ نرم
وی خبرنگاران را افسران جنگ نرم دانست که در عرصه تبلیغات و با مکتب خود در این جنگ بزرگ رسانه‌ای با دشمن در میدان مبارزه هستند  گفت: دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد، زیرا با یک جریان بزرگ دینی و مکتب اسلامی روبرو شده و نور این مکتب فروزنده‌تر شده است.

سرهنگ مقواساز ادامه داد: روزی دشمن به فکر ایجاد داعش بوده و امروز خبری از آن نیست و واقعیت‌های جامعه نشان می‌دهد مسیری که دشمن رفته رو به زوال و نابودی است و با رسانه به دنبال لاپوشانی از این زوال و نابودی خود است که با شبهه افکنی نقاط قوت انقلاب و جامعه اسلامی ما را کمرنگ نشان دهد.

روی دیگر جانفشانی بسیجیان در مبارزه با کرونا

وی با بیان اینکه بسیج یک سال و نیم پر فراز و فرودی را گذرانده و شدت ورود آن به مسائل و نیاز جامعه بسیار چشم‌گیر بوده، گفت: خاطرات این مدت فعالیت بسیجیان در مبارزه با کرونا را در دوران دفاع مقدس تنها شنیدیم اما در این مدت به خوبی لمس کردیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: همه بدنه بسیج وارد طرح شهید سلیمانی و میدان عمل شدند که حتی به گفته دکتر نمکی نظیر آن تاکنون مشاهده نشده بود که افراد سپاه و بسیج اینگونه در مبارزه با کرونا و غربالگری و در اوج خطر در میدان باشد.
کمک‌های مومنانه و حرکت مردمی بسیج
وی بسیج را متولد شده برای خطر و کمک به مردم عنوان کرد و گفت: بسیاری از بسیجیان از جیب خود برای تبلیغات بسیج استفاده می‌کردند و در این مدت ۱۵۰ نفر زندانی آزاد و ۳۰۰ خانه تعمیر و چندین هزار بسته معیشتی و جهیزیه داده شد که با کمک بسیج و طرح کمک مومنانه محقق و در واقع روی دیگر جان‌نثاری در دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ مقواساز با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه عرصه‌های بسیج را باید هنرمندانه به منصه ظهور قرار داد، گفت: بسیج یک حرکت مردمی، برای مردم و از دل مردم است و کسی که قلبش برای نظام، رهبر و انقلاب بتپد بسیجی است.

وی یادآور شد: به جز تانکر‌هایی که برای روستا‌ها و عشایر خریداری شده، دهه محرم نیز با کمک استانداری و فرمانداری حدود ۶ میلیارد تومان بسته معیشتی آماده کردیم که به مناطق محروم ارسال می‌شود.

انتهای پیام/م

نظر شما