شناسهٔ خبر: 66795089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت الله رئیسی

خبرگزاری صدا و سیما

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت:۵۰۰ مسجد در مشهدالرضا آماده اسکان زائرانی است که از سراسر کشور برای شرکت در مراسم تشییع خادم الرضا شهید سیدابراهیم رئیسی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت الله رئیسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: ۵۰۰ مسجد در مشهد با ظرفیت اسکان ۱۰۰ هزار نفر به اسکان زائران مراسم تشییعِ شهید جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی اختصاص یافته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین امیرحسین احمدنیا افزود: این مساجد از ساعت ۸ صبح فردا به مدت ۲ شب میزبان زائرانی از سراسر کشور خواهند بود.
وی ادامه داد: افراد می‌توانند با شماره گیری شماره ۳۲۰۱۲۰۴۰ - ۰۵۱ از وضعیت اسکان در مساجد مشهد و امکانات هر کدام از این مساجد اطلاع یابند.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: برخی زائران نیز دارای معرفی نامه از مساجد استان‌های خود هستند و یا از طریق استانداری هایِ استان‌ها درخواست محل استقرار زائران ارسال می‌شود که به این درخواست‌ها ترتیب اثر داده خواهد شد.
احمدنیا افزود: در برخی از این مساجد صبحانه، ناهار و شام در اختیار زائران قرار خواهد گرفت، در برخی مساجد صرفا امکاناتی مثل پتو به زائران داده خواهد شد و بعضی مساجد فقط برای استراحت و خواب زائران پیش بینی شده اند.

نظر شما