شناسهٔ خبر: 47601068 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله سگ ها به اجساد مردگان در رودخانه!

رهاکردن مردگان کرونایی در رودخانه ها موجب هجوم حیوانات ولگرد به آنها شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده است. تعداد بالای مبتلایان در کنار کمبود امکانات از جمله آمبولانس و کپسول‌های اکسیژن موجب افزایش تعداد قربانیان شده است. اما با افزایش تعداد قربانیان، مردم هند با یک بحران تازه نیز دسته و پنجه نرم می‌کنند، افزایش هزینه سوراندن مردگان که بسیاری قادر به پرداخت آن نیستند!

افزایش هزینه سوراندن مردگان موجب شده تا برخی به دلیل عدم توانایی مالی، جسد مردگان خود را در طبیعت رها کنند. در حالی که حدود سه هفته پیش بود که انتشار تصاویری تکان دهنده از رهاسازی جنازه‌های ده‌ها قربانی کرونا در ساحل رودخانه «سائورا» در شهر کاتیهار واقع در ایالت بیهار خبرساز شده بود، به تازگی انتشار ویدئویی تکان دهنده از هجوم حیوانات ولگرد مانند سگ‌ها به این جنازه‌ها خبرساز شده است.

این تصاویر از ساحل رودخانه «بهاگیراتهی» در شهر اوتارکاشی در ایالت اوتارخند تهیه شده است. یکی از این تصاویر که توسط یک شاهد عینی تهیه شده یک سگ را در ساحل رودخانه در حال خوردن یک جنازه نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید

این مرد که هویتش مشخص نشده در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند ضمن درخواست از مسئولان محلی برای جمع آوری جنازه‌ها گفت: من احساس می‌کنم، این مرگ انسانیت است.»

گفتنی است؛ افراد محلی نگران هستند که رهاسازی اینچنینی جنازه‌های بیماران کرونایی موجب انتشار ویروس از طریق آب و همچنین از طریق سگ‌های ولگرد شود.

<div id="video-display-embed-code_14070405"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7776516/14070405?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما