شناسهٔ خبر: 46690362 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه آبادان:

امام جمعه آبادان: بنده نه واکسن زدم و نه جزو اولویت ها بودم/ دادستان آبادان: در صورت احراز تخلف، با متخلفان برخورد می شود

امام جمعه آبادان گفت: تا الان هیچ گونه واکسنی نزدم و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان  در پی شایعه دریافت واکسن کرونا گفت: تا الان هیچ گونه واکسنی نزدم و قطعا نخواهم زد تا افراد اولویت دار استفاده کنند.

او در ادامه افزود: منتظر خواهم بود تا از واکسن ایرانی استفاده کنم.

امام جمعه آبادان ، از فعالان رسانه‌ای درخواست کرد در پخش خبر‌ها و حفظ آبروی افراد در ماه شریف رمضان دقت بیشتری شود.

تشکیل پرونده تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان

دادستان عمومی و انقلاب آبادان از تشکیل پرونده در شعبه ۳ بازپرسی برای پیگیری قضایی تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان در قالب تزریق به پاکبان‌ها خبر داد.

حمید مرانی پور از تشکیل پرونده تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان خبر داد و گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می‌کند.

دادستان آبادان با بیان اینکه پرونده‌ای برای پیگیری قضایی تزریق واکسن کرونا به برخی از مدیران شهرداری آبادان در قالب تزریق به پاکبان‌ها در شعبه ۳ بازپرسی تشکیل شده است اظهار داشت:در پی اقدام برخی مدیران شهرداری آبادان و دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان در ادامه با اشاره به اینکه مصاحبه‌هایی از سوی شهردار و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده است تاکید کرد: دستگاه قضایی تحقیقات فنی و میدانی خود را توسط مراجع مختلف آغاز کرده است.

مرانی پور اضافه کرد: پس از تکمیل تحقیقات، اگر مشخص شود شخصی با سو استفاده از موقعیت شغلی خود بجای پاکبان‌ها واکسن کرونا دریافت کرده است با وی برخورد قاطع قانونی خواهد شد. همچنین اگر افراد دیگری در رابطه با تزریق واکسن کرونا تبانی کرده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می‌دهد.

 

<div id="video-display-embed-code_13803876"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7728495/13803876?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/ د

نظر شما