شناسهٔ خبر: 46643064 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام :

۳۲ هزار خانواده نیازمند در ماه رمضان چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند

موسی نژاد گفت:۳۲ هزار خانواده نیازمند ایلامی در ماه مبارک رمضان امسال چشم انتظار کمک نیکوکاران و قشر سخاوتمند این استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قنبر موسی نژاد ‍ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت : رمضان ماهی ویژه برای کمک به نیازمندان و بهترین فرصت برای نیکوکاری و انجام کار خیر است.

او افزود : کمیته امداد ایلام تمهیداتی را فراهم کرده است که به عنوان یک پل ارتباطی فرصت خدمت به نیازمندان را برای افراد نیکوکار در این ماه مبارک فراهم کند.

موسی نژاد ادامه داد :در ماه رمضان امسال همچون سال گذشته برنامه کمک مومنانه و ایران همدل ۳ به عنوان یک برنامه نیکوکارانه و یکی از مطالبات مقام معظم رهبری با تمام توان توسط کمیته امداد اجراء خواهد شد و امیدواریم امسال بیشتر از سال گذشته به نیازمندان خدمت کنیم.

او اضافه کرد : در برنامه‌های خدمت رسانی امسال به نیازمندان با توجه به شرایط کرونا، ضمن عمل به دستورالعمل‌های ستاد کرونا و اجرای ضوابط و مقررات لازم در این زمینه، تمهیدات لازم برای ارائه خدمت حداکثری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محافظتی در نظر گرفته شده است.

موسی نژاد بیان کرد: از آنجایی که مردم امسال با شرایط اقتصادی سخت تری نسبت به سال گذشته مواجه هستند کمیته امداد تلاش خواهد کرد مشکلات و فشار اقتصادی قشر نیازمند را کاهش داده و خدمات ویژه و ارزنده‌ای به آنان ارائه دهد.

او اظهار کرد: طرح ایران مهربان و برعهده گرفتن سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در رمضان امسال خواهد بود و بر اساس برنامه هدف گذاری شده تلاش خواهد شد که برای ۶ هزار کودک نیازمند و یتیم در استان ۲۲ هزار حامی و سرپرست جذب شود.

موسی نژاد گفت: برنامه اطعام مهدوی و تهیه سبد غذایی برای نیازمندان یکی دیگر از برنامه‌های مهم کمیته امداد ایلام در رمضان امسال خواهد بود و به همین خاطر راه اندازی آشپزخانه‌های اطعام مهدوی در شهرستان‌های مختلف استان برای تهیه غذا از جمله برنامه‌های کمیته امداد این استان است.

انتهای پیام / غ

نظر شما